Når de små går meget sent!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

LinLin

Anonym skriver:

Vildt !! Sådan er det jernærer også her. Men han var dog over et år før han kunne kravle!!

Han var jo ligeglad: det gik vildt hurtigt med a komme frem og han kunne jo sagtens kravle op på ting osv. Så det var bare hans mor der var utålmodig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Man går altså ikke sent når man er 14 måneder Ifølge min sp så er "reglen" at barnet helst skal være oppegående når det er senest 18 måneder, men ingen børn er ens og nogle børn fokuserer deres energi på sproget i stedet. Min datter var selv 15,5 måned da hun tog de første selvstændige skridt...og blev så forskrækket at hun ventede over en uge med de næste

Nej, det ved jeg Men det er (i min omgangskreds) mest normalt at de små går omkring de 11-12 måneder  

Det er så rart at høre om andres børn der heller ikke har travlt med at trave derud af

Til gengæld er vores knægt super kvik og virkelig dygtig finmotorisk

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Han var jo ligeglad: det gik vildt hurtigt med a komme frem og han kunne jo sagtens kravle op på ting osv. Så det var bare hans mor der var utålmodig

Ja lige præcis - kender udemærket godt den med den utålmodige mor

Anmeld

3. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Nej, det ved jeg Men det er (i min omgangskreds) mest normalt at de små går omkring de 11-12 måneder  

Det er så rart at høre om andres børn der heller ikke har travlt med at trave derud af

Til gengæld er vores knægt super kvik og virkelig dygtig finmotorisk

Og det er så pisse træls at man ikke kan lade være med at sammenligne sit barn med andres Min datter stod så fint på alle fire og rokkede da hun var 5,5 måned men kravlede først rigtigt da hun var 10 måneder Hun rejste sig da hun var et år og gik langs med ting de næste tre måneder før hun turde give slip. Til gengæld så havde hun det fineste pincetgreb da hun var 6 måneder

Anmeld

3. januar 2012

Frk Mig

Noah var knap 16 mdr da han gik selv .. 

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Altså Idun gik da hun var 13 mrd og 2 dage.

Frigg er nu 16 mrd og 3 dage. Hun står i op til et minut stille og har balancen, men skridt - det bliver det da absolut ikke til. Uhadada...

Så jeg er spændt på hvornår hun tror nok på det, til at rende rundt over det hele

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Og det er så pisse træls at man ikke kan lade være med at sammenligne sit barn med andres Min datter stod så fint på alle fire og rokkede da hun var 5,5 måned men kravlede først rigtigt da hun var 10 måneder Hun rejste sig da hun var et år og gik langs med ting de næste tre måneder før hun turde give slip. Til gengæld så havde hun det fineste pincetgreb da hun var 6 måneder

Det er mega belastende, at man ikke bare kan nøjes med den viden "at det skal nok komme"! Hele hans liv har jeg været bekymret for hans motoriske udvikling, men hey.. Det skete jo alligevel - som alle jo også sagde at det ville!!

Men jeg tror min knægt og din datter minder meget om hinanden på det her punkt - her er der også langt imellem stadierne !!

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Altså Idun gik da hun var 13 mrd og 2 dage.

Frigg er nu 16 mrd og 3 dage. Hun står i op til et minut stille og har balancen, men skridt - det bliver det da absolut ikke til. Uhadada...

Så jeg er spændt på hvornår hun tror nok på det, til at rende rundt over det hele

Men så kan jeg jo afsløre, at min knægt er født sammedrag som Frigg det er da vildt hun holde balancen så længe - rejser hun sig selv fra alle fire på gulvet og står op eller "kravler" hun op ad ting for at komme op (borde, stole el. Lign.)

Anmeld

3. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Det er mega belastende, at man ikke bare kan nøjes med den viden "at det skal nok komme"! Hele hans liv har jeg været bekymret for hans motoriske udvikling, men hey.. Det skete jo alligevel - som alle jo også sagde at det ville!!

Men jeg tror min knægt og din datter minder meget om hinanden på det her punkt - her er der også langt imellem stadierne !!

Ja og alle både taler og går jo på et tidspunkt De gør det i deres eget tempo og så er der egentlig ikke så meget vi kan gøre ved det

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Men så kan jeg jo afsløre, at min knægt er født sammedrag som Frigg det er da vildt hun holde balancen så længe - rejser hun sig selv fra alle fire på gulvet og står op eller "kravler" hun op ad ting for at komme op (borde, stole el. Lign.)

Samme dag og ikke sammedrag - satans til iPhone !!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.