Når de små går meget sent!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Men så kan jeg jo afsløre, at min knægt er født sammedrag som Frigg det er da vildt hun holde balancen så længe - rejser hun sig selv fra alle fire på gulvet og står op eller "kravler" hun op ad ting for at komme op (borde, stole el. Lign.)

Går han heller ikke????...

Altså et par gange (blandt andet idag!!!) har hun rejst sig op fra alle 4 Ellers er det når hun holder i ting, eller hvis hun står op af ens ben fx og man ligeså langsomt flytter sig, så opdager hun det ikke og 'står videre'...  Så sætter hun sig ned, når hun opdager at hun står. Men det er sjældent at hun 'falder' ned... Hun sætter sig bare ligeså stille. For udada endelig ikke gå

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Går han heller ikke????...

Altså et par gange (blandt andet idag!!!) har hun rejst sig op fra alle 4 Ellers er det når hun holder i ting, eller hvis hun står op af ens ben fx og man ligeså langsomt flytter sig, så opdager hun det ikke og 'står videre'...  Så sætter hun sig ned, når hun opdager at hun står. Men det er sjældent at hun 'falder' ned... Hun sætter sig bare ligeså stille. For udada endelig ikke gå

Nix, han går heller ikke endnu (derfor denne "trøste-tråd");
Her går han rundt om bordet og sidder jeg og farmand på gulvet, kan han godt gå mellem os - men stadig usikkert

Anmeld

3. januar 2012

Zafir

Anonym skriver:

Nix, han går heller ikke endnu (derfor denne "trøste-tråd");
Her går han rundt om bordet og sidder jeg og farmand på gulvet, kan han godt gå mellem os - men stadig usikkert

Frigg har taget 1-2 skridt indimellem, men absolut ikke hverdag... Suk.

Jeg er også lidt frustreret over det. Men jeg tror måske også det har noget med hvordan fødderne er skruet sammen og sådan, for hendes motorik og gå-på-mod og være MED og alt det dersens kommunikation og sådan, fejler jo INTET. Hun har bare ikke så tralvt. Også syntes jeg at hun går lidt med fødderne ud ad. Måske det påvirker hendes balance lidt?

Anmeld

3. januar 2012

Kløver

Jeg troede faktisk det var meget normalt at børn først lærte at gå, må de var ca 12-18 mdr, og at under 1 år var tidligt.
Min søn er 11 mdr og går ikke endnu, kun ved ting, som bord og bag et gåstativ.
Og stort tillykke med de første skridt

Anmeld

3. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min niece er 17 mdr, og hun går heller ikke endnu. Når en har fast i hendes hænder, vil hun gerne men hun går ikke rundt ved tingene og tager ingen skridt selv.

Anmeld

3. januar 2012

sandratobias

Tobias var 13 måneder da han kravlede og 14 måneder da han gik..

Amanda er 10½ måned og hverken kravler/møver sig frem eller går..   

Anmeld

3. januar 2012

132319

Min søn var 18 måneder og han GAD bare ikke gå før!

Jeg havde også tusindvis af frustrationer over hans motorik og set i bagspejlet, skulle jeg bare have slappet af og ladet ham udvikle sig i det tempo han nu gjorde

Anmeld

4. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

Kan ikke stemme endnu, men Madeleine bliver 15 mdr her den 10, og hun går ikke endnu.. Kun med os i hånden eller med gåvognen.. Hendes far gik også sent, så det er vist ham der trækker statestikken ned herhjemme
Hun står nogle gange som en abe men kommer ikke helt op. Slipper vi hende i hånden sætter hun sig ned med det samme.

Anmeld

4. januar 2012

Oliver,Troia&Wictor

Oliver var 11mdr.

Troia var 18mdr.

Anmeld

4. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

Laura gikførst, da hun var lidt over 14 mdr. Min kusines datter er 15 mdr. og har end ikke taget sine første skridt endnu ;-) Dejligt at spunken er begyndt! :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.