Når de små går meget sent!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår gik din søn/datter?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

18.207 visninger
42 svar
0 synes godt om
3. januar 2012

Anonym trådstarter

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Isabella_mor

villads er snart et år og han går ikke endnu og viser ikke interesse for at gøre det.. han gider kun at gå med ting der kan skubbes... så ja... der er jo bare nogle børn der ikke har fået interessen for at begynde at gå før efter 1 års alderen... 

Anmeld

3. januar 2012

Laulund87

18 måneder

Anmeld

3. januar 2012

Christina :-)

Anonym skriver:

Har lige brug for nogle svar på hvornår Jeres børn begyndte at gå - altså de af Jeres børn der er/var lidt langsommere end gennemsnittet!

Min søn er 16 mdr og går ikke helt endnu. Han tog sine første skridt selv i forgårs (meget usikkert), MEN HAN GJORDE DET!!

Så stem gerne, piger. 

Jeg har ikke rigtig brug for de der"min datter gik allerede da hun var 8 måneder"-svar her.. Håber I forstår !!

min øn gik da han var 18 mdr

Anmeld

3. januar 2012

lycly

Min datter er ikke helt nået dertil endnu, hehe, men min kæreste gik da han var 18 måneder først. Kan også "frygte" lidt, at Julia arver det

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Laulund87 skriver:

18 måneder

Thank God!!!  

Kom det sådan fra den ene dag til den anden eller havde hun "øvet" sig længe ?

Anmeld

3. januar 2012

LinLin

Min første var 16 mdr minus 4 dage. Han nåede at kravle i 8 mdr inden han gik

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

mor-30/10/09:) skriver:

min øn gik da han var 18 mdr

Tak for svar !! Det beroliger mig en hel masse!!

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

DAs mor skriver:

Min første var 16 mdr minus 4 dage. Han nåede at kravle i 8 mdr inden han gik

Vildt !! Sådan er det jernærer også her. Men han var dog over et år før han kunne kravle!!

Anmeld

3. januar 2012

dorthemus

Anonym skriver:

Thank God!!!  

Kom det sådan fra den ene dag til den anden eller havde hun "øvet" sig længe ?

Man går altså ikke sent når man er 14 måneder Ifølge min sp så er "reglen" at barnet helst skal være oppegående når det er senest 18 måneder, men ingen børn er ens og nogle børn fokuserer deres energi på sproget i stedet. Min datter var selv 15,5 måned da hun tog de første selvstændige skridt...og blev så forskrækket at hun ventede over en uge med de næste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.