Altså det er ikke noget som kan hidse mig op. Jeg vil personligt selv være hjemme, især da jeg også har hund. Men far tager sig jo af den lille, og vi ved jo i princippet ikke hvordan hverdagen fungerer hos dem, og hvordan de ønsker at gøre det. Hvis hun arbejder, må barnet vel enten være startet i dagpleje eller han har barsel.
Det er jo også personligt hvordan man lader op, vi har alle brug for pauser fra hverdagen, nogle mere end andre.
Er ikke selv fan af røg, men har været ryger og ved hvor svært det er at stoppe, og vil ikke dømme, er så nemt, og så er der jo mange andre ting, hvad med kemi, medicin, osv,
For mig, så længe baby har Det godt og mor og far er enige, er det jo op til dem. Man må jo også gå ud fra de begge er voksne nok til at sige fra overfor den anden, hvis det tager overhånd

Min veninde og jeg er mødre på meget forskellige måder, og hun gør mange ting, jeg absolut ikke ville gøre, eller hvor jeg ville prioritere helt anderledes, men vi er begge gode mødre, og har nogle skønne skønne børn

Personligt kunne jeg nogle gange trænge til mere frihed, og er også noget jeg har snakket med manden om, og har været hårdt med jul og hans arbejde, men nu lufter det, og han har lovet at holde fri nogle uger i løbet af jan og feb så vi kan få ordnet nogle ting og jeg kan få lidt aflastning