Har lige brug for at ytre om min forargelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.524 visninger
44 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym, da jeg ikke vil hænge nogen ud, i tilfælde af at de omtalte, skulle læse dette .

Vi har nogle bekendte, som har et barn der er nogle få dage ældre end vores barn (5 måneder) . Det har jo som bekendt lige været nytår, hvor vi personligt bare havde lyst til at hygge derhjemme, når det nu var vores barns første nytår osv. Hvilket jeg synes er det mest normale. Men de her bekendte, der valgte moren (på 19 år) at smutte til fest og i byen og alt det der, og efterlod faren (på 20 år) derhjemme med den lille. Sådan, det var bare ikke til diskussion, agtigt. Grunden til at jeg er lidt forarget er bl.a. fordi at dette sker ret tit. Hun har det med, at når han kommer hjem fra arbejde, så stikker hun ham ungen og smutter hele aftenen. Uden egentlig at forberede ham på det, eller spørge om det er ok.

Årh, jeg synes det er for meget. Men tror også jeg har en forudindtaget holdning omkring hende, fordi hun også røg under sin graviditet - og det er i min verden bare IKKE i orden. Synes hun er mega uansvarlig med sin opførsel.

Skulle bare lige ud med det tror jeg..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Jeg skriver lige som anonym, da jeg ikke vil hænge nogen ud, i tilfælde af at de omtalte, skulle læse dette .

Vi har nogle bekendte, som har et barn der er nogle få dage ældre end vores barn (5 måneder) . Det har jo som bekendt lige været nytår, hvor vi personligt bare havde lyst til at hygge derhjemme, når det nu var vores barns første nytår osv. Hvilket jeg synes er det mest normale. Men de her bekendte, der valgte moren (på 19 år) at smutte til fest og i byen og alt det der, og efterlod faren (på 20 år) derhjemme med den lille. Sådan, det var bare ikke til diskussion, agtigt. Grunden til at jeg er lidt forarget er bl.a. fordi at dette sker ret tit. Hun har det med, at når han kommer hjem fra arbejde, så stikker hun ham ungen og smutter hele aftenen. Uden egentlig at forberede ham på det, eller spørge om det er ok.

Årh, jeg synes det er for meget. Men tror også jeg har en forudindtaget holdning omkring hende, fordi hun også røg under sin graviditet - og det er i min verden bare IKKE i orden. Synes hun er mega uansvarlig med sin opførsel.

Gad vide om faren ikke får nok på et tidspunkt? min kæreste ville bestemt ikke have fundet sig i det..

Anmeld

3. januar 2012

Benjamins'mor

Hvis det sker ofte, så er det bare IKKE iorden!

Jeg vil nu sige, havde det ikke været tit, og faren havde godkendt hun bare tog ud alene nytårsaften, så synes jeg det er iorden. Men tit, næh nej, så skal man ikke få børn hvis man ikke kan give afkald på dette.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

så længe farmand tager sig godt af barnet er det vel ikke et problem hvordan de vælger at leve deres liv?

han skal jo nok sige fra hvis han ikke gider det?

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Anonym skriver:

Nu får jeg sikkert hug, men Jeg er til gengæld forarget over at du har tænkt dig at se dig sur på en pige for altid fordi hun røg i graviditeten for 5 måneder siden. Jeg synes personligt heller ikke at det er smart men at hade hende for alle andre ting fordi man ikke kan komme over at hun røg i graviditeten. Kender flere der røg under graviditeten som aldrig kunne finde på det igen. Forstår dog heller ikke at hun render i byen og ikke er sammen med sin familie nytårsaften - specielt den første med sit barn på 5 måneder men hende om det og jeg håber da også at faren siger stop når nok er nok.

Anmeld

3. januar 2012

wamse

Jeg kan nu ikke se den store forargelses moment Han er jo barnets far og kan vel tage sig af hans barn, når hun ikke kan/vil

Hvis han ikke vil være med til det, så sagde han nok fra

Anmeld

3. januar 2012

Koen.

wamse skriver:

Jeg kan nu ikke se den store forargelses moment Han er jo barnets far og kan vel tage sig af hans barn, når hun ikke kan/vil

Enig

Så må faren jo mande sig op og sige fra hvis det er et problem for dem.. og at hun røg under sin graviditet, Jaeh du kan jo bare være glad for det ikke var dig

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

FFeF

Nu får jeg sikkert hug, men Jeg er til gengæld forarget over at du har tænkt dig at se dig sur på en pige for altid fordi hun røg i graviditeten for 5 måneder siden. Jeg synes personligt heller ikke at det er smart men at hade hende for alle andre ting fordi man ikke kan komme over at hun røg i graviditeten. Kender flere der røg under graviditeten som aldrig kunne finde på det igen. Forstår dog heller ikke at hun render i byen og ikke er sammen med sin familie nytårsaften - specielt den første med sit barn på 5 måneder men hende om det og jeg håber da også at faren siger stop når nok er nok.

Tja, men sådan er jeg bare. I øvrigt ryger hun stadig . Det kan godt være at jeg ikke er fair, men for mig er der bare ingen undskyldning forat ryge under en graviditet. Jeg var selv ryger da jeg blev gravid, men stoppede samme dag jeg fandt ud af det. Jeg synes bare, at det siger meget om en person, at man ryger som gravid.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym trådstarter

wamse skriver:

DDeDetbJeg kan nu ikke se den store forargelses moment Han er jo barnets far og kan vel tage sig af hans barn, når hun ikke kan/vil

Det kan han i hvert fald, og han gør det bare skidegodt. Som mor forstår keg bare ikke at hun kan opføre sig sådan. Det er ligeså meget der den ligger.

Anmeld

3. januar 2012

Anonym

Ja, det siger jo også meget om dig som person når du skriver sådan!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.