Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Det er acer, der er et billede af det lige ovenover dit indlæg...
Det er acer, der er et billede af det lige ovenover dit indlæg...
Det ligner en af de små bærbare (notebook), på dem ligger den langt inde jeg opgav på min
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
kirsti skriver: Det ligner en af de små bærbare (notebook), på dem ligger den langt inde jeg opgav på min
Det er ikke de små bærbare.. hvis det er dem du tænker på?
Miss T skriver: Prøv at Google ekstern køler computer, link to der kan du se hvordan de ser ud du forbinder via usb stik.
Prøv at Google ekstern køler computer, link to der kan du se hvordan de ser ud du forbinder via usb stik.
Baagøe skriver: Følger lige med her, da min blæser larmer helt uhæmmet og faktisk er ret generende, når jeg er til møde og skriver referat
Følger lige med her, da min blæser larmer helt uhæmmet og faktisk er ret generende, når jeg er til møde og skriver referat
Jeg har haft min computer i 2,5 år og har aldrig rørt blæseren. Kunne heller ikke drømme om det før, der var noget galt med den
Mira0911 skriver: Det er ikke de små bærbare.. hvis det er dem du tænker på?
Det er dem jeg tænker på.
Hvis det er en af de store skal du så vidt jeg husker skrue hele bagsiden af har du prøvet det?
kirsti skriver: Det er dem jeg tænker på. Hvis det er en af de store skal du så vidt jeg husker skrue hele bagsiden af har du prøvet det?
Det er nemlig de store vi har... nej jeg har ikke prøvet at skrue hele bagsiden af, tænker også det er det der skal til for jeg kan komme til at rense og fjerne skidt fra blæseren...
Mira0911 skriver: Det er nemlig de store vi har... nej jeg har ikke prøvet at skrue hele bagsiden af, tænker også det er det der skal til for jeg kan komme til at rense og fjerne skidt fra blæseren...
Ja det gjorde jeg på en af vores og det er lige til at samle igen bagefter
kirsti skriver: Ja det gjorde jeg på en af vores og det er lige til at samle igen bagefter
Oki... Det må jeg lige kigge på imorgen.. Jeg er for træt til at gøre det nu...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128