Bærbar computer og deres blæsere/køler.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.241 visninger
61 svar
0 synes godt om
2. januar 2012

Mira0911

Er der nogle af Jer som har begivet jer ud i at selv rense blæseren/køleren i jeres bærbar computer? Og så derved har sparet pengene ved en tur til reparatør? 

Var det svært eller? 

Jeg prøvede igår, inden jeg nåede at få alle skruer ud af bunden på bærbaren ligeså hurtigt satte jeg dem i igen, jeg turde ikke tage springet... Men har fået at vide at det slet ikke er så svært at rense den på computeren... 

Jeg vil så gerne selv gøre det for at spare de penge... 

Sidder der nogle der ude som kan fortælle lidt om i har gjort det ved jeres? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Er der nogle af Jer som har begivet jer ud i at selv rense blæseren/køleren i jeres bærbar computer? Og så derved har sparet pengene ved en tur til reparatør? 

Var det svært eller? 

Jeg prøvede igår, inden jeg nåede at få alle skruer ud af bunden på bærbaren ligeså hurtigt satte jeg dem i igen, jeg turde ikke tage springet... Men har fået at vide at det slet ikke er så svært at rense den på computeren... 

Manden herhjemme tager tit en dåse med komprimeret luft og renser den bærbare  

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

K&S skriver:

Manden herhjemme tager tit en dåse med komprimeret luft og renser den bærbare  

Okey... Hmm... Hvad er det så for noget? 

På begge vores bærbare kan jeg se jeg skal have hele bunden af, og hvordan jeg så kommer ind til blæseren ved jeg ikke lige... 

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Mira0911 skriver:

Var det svært eller? 

Følger lige med her, da min blæser larmer helt uhæmmet og faktisk er ret generende, når jeg er til møde og skriver referat

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

Baagøe skriver:

Følger lige med her, da min blæser larmer helt uhæmmet og faktisk er ret generende, når jeg er til møde og skriver referat

Hvad for en computer har du? 

En igår viste mig hvordan hun gjorde det ved hendes... Men vores er slet ikke som hendes.. Hun kunne nøjes med at skrue et dæksel af hvor blæseren sad og sådan er det ikke lige ved vores.... 

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Det er lidt forskellige om man kan åbne ind til blæseren eller ej. Du kan prøve at støvsuge udgangene, hvor der kommer luft ud - det er da en start! Og det kan faktisk være effektivt. På den måde ødelægger du i hvert fald intet

Anmeld

2. januar 2012

Miss Church

Min kæreste renser min med en kompressor når den begynder at blive meget varm  

Så fungerer den fint igen Det har han gjort med den samme computer i 2,5 år.  

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Hvad for en computer har du? 

En igår viste mig hvordan hun gjorde det ved hendes... Men vores er slet ikke som hendes.. Hun kunne nøjes med at skrue et dæksel af hvor blæseren sad og sådan er det ikke lige ved vores.... 

Vi har en Compaq

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

Miss Church skriver:

Min kæreste renser min med en kompressor når den begynder at blive meget varm  

Så fungerer den fint igen Det har han gjort med den samme computer i 2,5 år.  

Ved at skille den ad eller? 

Anmeld

2. januar 2012

wamse

Jeg støvsuger udgangene når den begynder at larme og blive for varme, og så kører den bare igen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.