Bærbar computer og deres blæsere/køler.... ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

MorEllen

Jeg har en HP som til tider bliver så varm at den slår sig af .. det er så utrolig frustrerende, så jeg bruger stort set min mands mac Min mand har støvsuget min computer.. altså bare udenpå, der hvor vifterne sidder.. og det har hjulpet en del.. det er jo verdt et forsøg inden man spriger til en PC-doktor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Mira0911

Dinna88 skriver:

Det er lidt forskellige om man kan åbne ind til blæseren eller ej. Du kan prøve at støvsuge udgangene, hvor der kommer luft ud - det er da en start! Og det kan faktisk være effektivt. På den måde ødelægger du i hvert fald intet

Ja.. Jeg har slet ikke gjort noget siden jeg fik computeren... det er over 2 år siden og jeg ved næsten af der sidder et ordenligt lag støv alverdens snask og irritere blæserens propeller... 

Anmeld

2. januar 2012

Miss Church

Mira0911 skriver:

Ved at skille den ad eller? 

Nej uden at skille den ad. Men ved ikke om alle computere er ens på den måde. På min er det ikke nødvendigt Har en compaq 

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

K&S skriver:

Vi har en Compaq

Okey... 

Sidder godt nok og overvejer om jeg bare skal prøve at skrue bunden af bærbaren af og så se hvad jeg kan komme til for at fjerne noget af det skidt... 

Anmeld

2. januar 2012

Dinna88

Mira0911 skriver:

Ja.. Jeg har slet ikke gjort noget siden jeg fik computeren... det er over 2 år siden og jeg ved næsten af der sidder et ordenligt lag støv alverdens snask og irritere blæserens propeller... 

Igang med støvsugeren! Som Wamse skriver, så KAN det være super effektivt.

Men det er ikke sikkert at det kan "reddes" når den er to år gammel. Men du kan give den nyt liv med en "plade" du har computeren på, der.... hvad kan man sige... Blæser for den

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

Miss Church skriver:

Nej uden at skille den ad. Men ved ikke om alle computere er ens på den måde. På min er det ikke nødvendigt Har en compaq 

Vi har acer her... og så en acer igår hvor man bare kunne nøjes med at skrue af hvor blæseren var, tror hendes var lidt nyere end vores... 

Anmeld

2. januar 2012

K&S

Mira0911 skriver:

Okey... 

Sidder godt nok og overvejer om jeg bare skal prøve at skrue bunden af bærbaren af og så se hvad jeg kan komme til for at fjerne noget af det skidt... 

Søren siger han bare plejer at puste luft ind i alle huller m.m. i computeren - han har ikke skilt den ad endnu....

Anmeld

2. januar 2012

Mira0911

Dinna88 skriver:

Igang med støvsugeren! Som Wamse skriver, så KAN det være super effektivt.

Men det er ikke sikkert at det kan "reddes" når den er to år gammel. Men du kan give den nyt liv med en "plade" du har computeren på, der.... hvad kan man sige... Blæser for den

Jeg har en plade under den, for jeg sidder altid med den på lårene... 

Anmeld

2. januar 2012

BetonSlotsPrinsesserne

Mira0911 skriver:

Er der nogle af Jer som har begivet jer ud i at selv rense blæseren/køleren i jeres bærbar computer? Og så derved har sparet pengene ved en tur til reparatør? 

Var det svært eller? 

Jeg prøvede igår, inden jeg nåede at få alle skruer ud af bunden på bærbaren ligeså hurtigt satte jeg dem i igen, jeg turde ikke tage springet... Men har fået at vide at det slet ikke er så svært at rense den på computeren... 

Jeg vil så gerne selv gøre det for at spare de penge... 

Sidder der nogle der ude som kan fortælle lidt om i har gjort det ved jeres? 

Jeg har ikk gjort det med skruer og dit og dat.. Jeg satte bare støvsugeren på laveste sug og direkte på blæservejene. Og ud væltede det med gaml støv..

Anmeld

2. januar 2012

Miss Church

Mira0911 skriver:

Vi har acer her... og så en acer igår hvor man bare kunne nøjes med at skrue af hvor blæseren var, tror hendes var lidt nyere end vores... 

Måske du kan finde en vejledning på youtube? De har så mange gode videoer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.