I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Zafir skriver:

Øhhh Tak hehe...

For min mand er det super grænseoverskridende tanke at skulle blive steril, for mig er det en befrielse... Så hvorfor skal man falde for stereotypen? jeg forstår det ikke.

jeg elsker iøvrigt også mine kødgryder og MIN barsel hehe...

Og så er det jo bare super fedt at det passer sådan for dig og at du gerne vil have det gjort og ikke tivnger manden til det.. SÅ kan lægen bare holde mund. hæhæ.

Held og lykke med det..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Zafir

Frk-Lotusblomst skriver:

Og så er det jo bare super fedt at det passer sådan for dig og at du gerne vil have det gjort og ikke tivnger manden til det.. SÅ kan lægen bare holde mund. hæhæ.

Held og lykke med det..

Tak Håber jeg snart kan komme til

Anmeld

2. januar 2012

Giraffen

Ciss skriver:

Ja, egentlig er jeg bare lidt nysgerrig, og så synes jeg, det er lidt ok at se, at jeg ikke er den eneste, som har noget, jeg skal arbejde med nu....for mig er det kun sædvanlige: Jeg skal tabe mig (igen) og jeg skal have mere tid sammen med manden.

Jeg har vel indtryk af, at det der med at tabe sig, er det mest almene ønske. Men det kan jo være, at jeg tager fejl....

Der er helt sikkert nogen ting, jeg har glemt på listen, så skriv gerne en kommentar også.

Det er muligt at stemme på flere ting.

Jeg tror ikke på nytårsfortsæt 

Jeg tror på at hvis man vil ændre noget så skal man starte den dag man beslutter det og ikke en specifik dag på året 

så jeg har ingen men har masser af ting jeg løbende gerne vil forbedre men det er aldrig knyttet til en specifik dato 

Anmeld

2. januar 2012

132319

Smide 15 kg!

Være mere tålmodig overfor mine børn!

Være sødere overfor min kæreste

Finde mig et arbejde eller finde ud af om jeg skal have en anden uddannelse.

Anmeld

2. januar 2012

wamse

Zafir skriver:

HVad har du gjort idag?

Jeg har kontaktet min sagsbehandler, for at blive sygemeldt næste semester, og det sagde hun god for. Nu har jeg booket en tid ved lægen, som forhåbenligt vil sygemelde mig pr. 1/2 Så kan jeg få ½ år til at få styr på nogle af de ting, som er med til at udløse min depression

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

Jeg har kontaktet min sagsbehandler, for at blive sygemeldt næste semester, og det sagde hun god for. Nu har jeg booket en tid ved lægen, som forhåbenligt vil sygemelde mig pr. 1/2 Så kan jeg få ½ år til at få styr på nogle af de ting, som er med til at udløse min depression

Cool Jeg har fået kontaktet lægen, efter han er kommet tilbage fra ferie. Har undersøgt det med lægeskift og skrevet til sp'en for at få en tid. Har booket tider hos min psykolog OG taget 2 timers middagslur

Det er bare så vigtigt at man tager det seriøst og kommer i bund, så man ikke skøjter over det og hopper fra en dep til en ny...!!!!

Hep på dig!!! og mig

Anmeld

2. januar 2012

wamse

Zafir skriver:

Cool Jeg har fået kontaktet lægen, efter han er kommet tilbage fra ferie. Har undersøgt det med lægeskift og skrevet til sp'en for at få en tid. Har booket tider hos min psykolog OG taget 2 timers middagslur

Det er bare så vigtigt at man tager det seriøst og kommer i bund, så man ikke skøjter over det og hopper fra en dep til en ny...!!!!

Hep på dig!!! og mig

Hold da op, du har fået taget dig af noget 

Ja hepper på dig og mig 

Anmeld

3. januar 2012

Ciss

Na-Wi skriver:

haha hold da op jeg kunne sætte kryds i mange

Samme her. Var næsten vanskeligt at vælge selv, men jeg tror, jeg har fundet de to, som betyder mest lige nu. Så fokuserer jeg på dem først...

Anmeld

3. januar 2012

Ciss

Benjamins'mor skriver:

Tror også jeg fik krydset en del af.

Ja, når man begynder at tænke, så er der altid ret meget, man kan prøve at blive bedre til, synes jeg... Godt vi har et helt år at gå på....

Anmeld

3. januar 2012

Ciss

Krussedulle skriver:

Også her! de der sædvanlige ... Men vigtigst af alt skal jeg være MOR igen 

Åh, til lykke! Ja, så bliver 2012 da helt sikkert et fantastisk år!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.