I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Må jeg spørge dig om du mener det med at blive steraliseret og hvorfor ? Du behøver selvfølgelig ikke svare ?

Fordi jeg:

1 ikke skal have flere børn
2 har brug for IKKE at tænke over at jeg kan blive gravid mere
3 fordi jeg har mistet et barn efter nf pga kromosomfejl + haft en spontan abort efter - så jeg er GLAD for mine 2 sunde piger og har ikke psyke nok til at gennemgå en graviditet mere.
4 hvis jeg blev gravid ved et uheld, så ville jeg ikke kunne få en provokeret abort,så det ville være sådan en deadlock af æv og sorg, hvis jeg blev gravid.
5 det er skide træls med min spiral

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Fordi jeg:

1 ikke skal have flere børn
2 har brug for IKKE at tænke over at jeg kan blive gravid mere
3 fordi jeg har mistet et barn efter nf pga kromosomfejl + haft en spontan abort efter - så jeg er GLAD for mine 2 sunde piger og har ikke psyke nok til at gennemgå en graviditet mere.
4 hvis jeg blev gravid ved et uheld, så ville jeg ikke kunne få en provokeret abort,så det ville være sådan en deadlock af æv og sorg, hvis jeg blev gravid.
5 det er skide træls med min spiral

Okay det er også helt i orden. Spørger bare fordi jeg er nysgerrig omkring sådan noget .. Hvorfor er din spiral træls? Virker den ikke.. ? 

Anmeld

2. januar 2012

wamse

Zafir skriver:

Jeg skal få det bedre, så jeg kan komme helt ud af min depression og forhåbentligt skal jeg steraliseres

Det at blive steraliseret er også et af mine mål for 2012

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Okay det er også helt i orden. Spørger bare fordi jeg er nysgerrig omkring sådan noget .. Hvorfor er din spiral træls? Virker den ikke.. ? 

Det er fordi jeg pletbløder og så stikker snoren Tom, så det er mega træls når vi knalder Den har desideret revet hul 2 gange. Lægen siger bare: Vi kan klippe lidt af snoren, men sidst han klippede noget af snoren, så er det bare blevet værre...

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

wamse skriver:

Det at blive steraliseret er også et af mine mål for 2012

Så er vi vidst rimelig enige mht 2012 Så også et andet af dine mål var at komme videre ud af depression

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Ciss skriver:

Ja, egentlig er jeg bare lidt nysgerrig, og så synes jeg, det er lidt ok at se, at jeg ikke er den eneste, som har noget, jeg skal arbejde med nu....for mig er det kun sædvanlige: Jeg skal tabe mig (igen) og jeg skal have mere tid sammen med manden.

Jeg har vel indtryk af, at det der med at tabe sig, er det mest almene ønske. Men det kan jo være, at jeg tager fejl....

Der er helt sikkert nogen ting, jeg har glemt på listen, så skriv gerne en kommentar også.

Det er muligt at stemme på flere ting.

Jeg har kun svaret, at jeg ønsker mere tid med Laura, så jeg håber at kunne gå ned i tid på mit arbejde

Ellers har jeg ingen nytårsforsæt

Anmeld

2. januar 2012

wamse

Zafir skriver:

Så er vi vidst rimelig enige mht 2012 Så også et andet af dine mål var at komme videre ud af depression

Lige netop, det skal simpelthen føles bedre at være til end det er nu da 

De første tiltag er allerede startet op i dag

Anmeld

2. januar 2012

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Håber på at jeg i det nye år kan tabe mig mere, motionere mere, have mere tid med manden

Lillemanden er snart 4 mdr så håber på der snart bliver bedre rytme der er mere fast så vi kan få lidt mere voksentid på skemaet

Tabe mig gør jeg i forvejen så det skal bare fortsætte, og håber på at kunne komme ud og gå nogle ture igen for at hjælpe med vægttabet... Og ellers så mere Wii hvis der bliver bedre rytme med faste perioder med god søvn...

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Det er fordi jeg pletbløder og så stikker snoren Tom, så det er mega træls når vi knalder Den har desideret revet hul 2 gange. Lægen siger bare: Vi kan klippe lidt af snoren, men sidst han klippede noget af snoren, så er det bare blevet værre...

Hvor land tid har du haft den ? Jeg peltblødte også de første 6-7 måneder... Og snorene var trælse i starten.. Men nu er de væk, meget mystisk. Og er da bare sur røv at de er så belastende, specielt efter de er blevet klippet i.. SKOD 

Anmeld

2. januar 2012

lio

jeg har aldrig nytårsfortsæt, hvis jeg vil ændre noget i mit liv så finder jeg tid hvor det er passende at ændre det jeg ønsker, en dato gør mig jo ikke klar til at holde det alene, der skal mere til for mig.

Men held og lykke til dem der gør og godt nytår til alle.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.