I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Ha skrevet at jeg ska rode mindre! Læse mere, og andet!! Ska nemlig ha en bette baby til sommer!!! Wee vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Hvor land tid har du haft den ? Jeg peltblødte også de første 6-7 måneder... Og snorene var trælse i starten.. Men nu er de væk, meget mystisk. Og er da bare sur røv at de er så belastende, specielt efter de er blevet klippet i.. SKOD 

Jeg har pletblødt lige fra starten. Har haft den i ca 9 mrd nu... Jeg ville ønske at snorene faldt af... Suk.

har haft en kobberspiral engang, det var ehlt vildt. Da blødte jeg 3 ud af 4 uger. Men da faldt snoren også af. mmm...

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

wamse skriver:

Lige netop, det skal simpelthen føles bedre at være til end det er nu da 

De første tiltag er allerede startet op i dag

HVad har du gjort idag?

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Jeg har pletblødt lige fra starten. Har haft den i ca 9 mrd nu... Jeg ville ønske at snorene faldt af... Suk.

har haft en kobberspiral engang, det var ehlt vildt. Da blødte jeg 3 ud af 4 uger. Men da faldt snoren også af. mmm...

Ejjj hvor er det træls.. Så kan du nok bare ikke have en spiral. MØG 

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Ejjj hvor er det træls.. Så kan du nok bare ikke have en spiral. MØG 

Nix... Jeg skal bare kappes

Min mand er så frustreret over de der tråde, så han siger bare at jeg skal have den ud også bruge p-ring igen, men det er bare at jeg simpelthen ikke kan klare tanken om fejl margin... Hvis man glemmer den en dag osv... Suk.

Så jeg skal bare kappes

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Nix... Jeg skal bare kappes

Min mand er så frustreret over de der tråde, så han siger bare at jeg skal have den ud også bruge p-ring igen, men det er bare at jeg simpelthen ikke kan klare tanken om fejl margin... Hvis man glemmer den en dag osv... Suk.

Så jeg skal bare kappes

Han vil måske ikke have sit eget "kappet" ? Hvad med hvis du bare får p-piller ? Det duer måske heller ikke. DU vil måske ikke have frygten for at blive gravid ? 

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

AalborgPigen skriver:

Han vil måske ikke have sit eget "kappet" ? Hvad med hvis du bare får p-piller ? Det duer måske heller ikke. DU vil måske ikke have frygten for at blive gravid ? 

Jeg kan ikke tåle hormonerne i p-piller. Jeg tør ikke prøve flere forskellige mærker, fordi jeg har fået det så dårligt af det.

Det er MIT ønske, at jeg skal blive steril. MIn mand har ikke lyst, men anyways, så er det heller ikke et isue for mig, fordi det er MIT ønske og MIG der vil føle ro ved det. Det er goså det min læge ikke forstår, han blvier IGEN ved med at sige, blabla og kvinder skal ikke steraliseres og det er manden osv...

Det er da i bund og grund MIT valg og vores snak herhjemme ik?

Anmeld

2. januar 2012

Frk-Lotusblomst

Zafir skriver:

Jeg kan ikke tåle hormonerne i p-piller. Jeg tør ikke prøve flere forskellige mærker, fordi jeg har fået det så dårligt af det.

Det er MIT ønske, at jeg skal blive steril. MIn mand har ikke lyst, men anyways, så er det heller ikke et isue for mig, fordi det er MIT ønske og MIG der vil føle ro ved det. Det er goså det min læge ikke forstår, han blvier IGEN ved med at sige, blabla og kvinder skal ikke steraliseres og det er manden osv...

Jeg blvier lige nødt til at gtive dig et og for den udtalelse. FEDT*FEDT*FEDT..
Det er nemlig helt rigitg.. Der er altså en eller anden forskruelse i teorien om at manden skal dit, kvinden bestemmer dat o.s.v..

Anmeld

2. januar 2012

Zafir

Frk-Lotusblomst skriver:

Jeg blvier lige nødt til at gtive dig et og for den udtalelse. FEDT*FEDT*FEDT..
Det er nemlig helt rigitg.. Der er altså en eller anden forskruelse i teorien om at manden skal dit, kvinden bestemmer dat o.s.v..

Øhhh Tak hehe...

For min mand er det super grænseoverskridende tanke at skulle blive steril, for mig er det en befrielse... Så hvorfor skal man falde for stereotypen? jeg forstår det ikke.

jeg elsker iøvrigt også mine kødgryder og MIN barsel hehe...

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Jo det er da kun DIT valg. Og dig der bestemmer... !! Min søster er også blevet sterreliseret (staves) og ikke hendes mand.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.