I 2012 skal jeg.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

4kløver

Har lovet mig selv at jeg skal gå i seng inden 24

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
NJN skriver:

Andet..

Jeg skal: FØDE min lille guldklump!

Jeg har præcis samme mål for 2012 - altså at føde min guldklump og ikke din

Anmeld

2. januar 2012

lycly

Jeg har stemt at jeg ikke skal rode så meget, og så skal vi spise sundere. Begge dele er egentlig ikke så meget for min egen skyld, men mere for min datter. Inden længe begynder hun at kravle, og så nytter det ikke at der roder (ikke fordi vi roder specielt meget, skal bare til at være mere obs på det) . Udover det, så varer det heller ikke længe før hun skal spise det samme som os, og hun skal ikke fyldes med slik, sodavand og fastfood osv. (igen, vi spiser rimelig sundt, men det der sodavand om aftenen foran fjersynet, eller købe pizzaen om søndagen går ikke)
Vedr. mig selv, har jeg faktisk ingen nytårsfortsæt

Anmeld

2. januar 2012

Mother-love

Jeg har stemt slutte cigaretterne, tabe mig, spise sundere og motionere mere. Cigaretterne skal helt klart stoppes igen var holdt i et år men så var vi på ferie for nogle måneder siden og så røg både kæresten og jeg i. Så de skal væk igen. Og så har jeg lige en 10-15 kg jeg godt vil have tabt mig

Anmeld

2. januar 2012

-Sigrid-

Jeg skal tabe mig inden bryllup (stakkels mand hvis han skulle bære mig nogle steder nu!  .) og så læse noget mere, men det bliver bare bøger som handler om matematik og kemi i stedet for fantasy og krigere 

Og så skal jeg føde, men det sætter jeg ikke som fortsæt - regner nemlig ikke rigtig med at jeg kan undgå det længere nu hvor der kun er et par uger til 

Anmeld

2. januar 2012

twinny

Bande mindre.

Nu når drengene bliver større og begynder at tale, vil jeg simpelthen ikke have de bander.. Så derfor må jeg også selv stoppe...

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Zafir skriver:

Jeg skal få det bedre, så jeg kan komme helt ud af min depression og forhåbentligt skal jeg steraliseres

Må jeg spørge dig om du mener det med at blive steraliseret og hvorfor ? Du behøver selvfølgelig ikke svare ?

Anmeld

2. januar 2012

Silas&Mille

Først og fremmest skal jeg være MOR igen (har termin om 33 dage)  

Men ellers skal jeg tabe mig og starte med en ny hobby, når jeg er kommet mig ordentligt over fødslen

Anmeld

2. januar 2012

FrkT

Ingen af delene... KUNNE sikkert sætte kryds i en stor del af dem. Men jeg har aldrig troet på nytårsforsætter og synes egentlig lidt det er en latterlig opfindelse, hehe... 

Anmeld

2. januar 2012

Muffin_girl

Ciss skriver:

Ja, egentlig er jeg bare lidt nysgerrig, og så synes jeg, det er lidt ok at se, at jeg ikke er den eneste, som har noget, jeg skal arbejde med nu....for mig er det kun sædvanlige: Jeg skal tabe mig (igen) og jeg skal have mere tid sammen med manden.

Jeg har vel indtryk af, at det der med at tabe sig, er det mest almene ønske. Men det kan jo være, at jeg tager fejl....

Der er helt sikkert nogen ting, jeg har glemt på listen, så skriv gerne en kommentar også.

Det er muligt at stemme på flere ting.

Jeg satte kryds i mange 

- være mere romantisk
- være mere økonomisk
- arbejde for at få et bedre forhold til min familie 
- have mere tid med kæresten 
- tabe mig
- spise sundere 
- motionere mere 
- gå tidligere i seng

Og så håber jeg på at blive gift og starte projekt baby  

Ellers håber jeg at jeg kan lære at respektere mig selv mere .. Så jeg lærer at håndtere mig selv og lære at jeg er den jeg er !  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.