Statsministerens nytårstale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Tak. Lad os se noget handling i stedet for alle de floskler og undskyldninger

Ja og jeg siger absolut ikke at de blå kan feje deres dør ren .. Overhovedet ikke.. ! MEn jeg kan simpelthen ikke holde det ud.. Syntes vi skal have noget konkret på bordet uanset om regeringen er blå/rød.. Men kom med noget konkret 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2012

Pige2009

twinboys skriver:

gud du skrev lige mine ord...

Selvfølgelig, Søs

Anmeld

2. januar 2012

Benjamins'mor

Jeg så kun lidt fraklip fra den i nyhederne idag, og synes da godtnok hun sagde meget af det samme hele tiden. Som du selv skriver, ikke noget at råbe hurra for.

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Laura. skriver:

Korrekt ! Der var jo intet nyt i den tale.. hun kunne da i det mindste fortælle hvad og hvordan man kunne komme problemerne til livs.. - for nyt valg !

Nemlig - men det var vel, hvad man kunne forvente

Anmeld

2. januar 2012

trunte89

Baagøe skriver:

Tak. Som en journalist så kækt bemærkede, var der mere politik i Dronningens nytårstale

Præcis, det sgu lidt pinligt!

Anmeld

2. januar 2012

muzen

sandorff skriver:

hun klarede det godt nok. nej hun kom ikke med en "bombe" eller klarede hele verdens-situationen ( eller danmarks...) men syntes virkelig folk, regeringens modstandere har så forbandet tralvt med at disse hende. den nuværende regering har ikke fået en ærlig chance for at få fodfæste og komme igang, få overblik. "smølferne" ( venstre-folk) har virkelig haft travlt med at stikke næsen i vejret og haglet grimme ord ned over hende + hendes ministre for hun ikke havde reddet danmark dagen efter valget!
syntes virkelig den måde "smølferne" har håndteret deres tab af valget på er småligt, barnligt og virkelig grimt!!!!!!!
hvad er der blevet af at man lige giver folk en chance???

sådan er så enig med dig. godt skrevet :-) HAHA smølferne hihi

Anmeld

2. januar 2012

132319

Jeg synes det var en fin tale.

Rom blev ikke bygget på en dag og Danmark er ikke kørt i sænk pga. hende, hun har visioner men dem kan man ikke bare sådan realisere overnight.

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Ja og jeg siger absolut ikke at de blå kan feje deres dør ren .. Overhovedet ikke.. ! MEn jeg kan simpelthen ikke holde det ud.. Syntes vi skal have noget konkret på bordet uanset om regeringen er blå/rød.. Men kom med noget konkret 

Jeg er helt enig, og synes faktisk, det er tankevækkende, at rød blok kort inden årsskiftet vedtog det meste af blå bloks reform - en reform, som de faktisk havde skudt i sænk inden valget

Anmeld

3. januar 2012

Pige2009

trunte89 skriver:

Præcis, det sgu lidt pinligt!

For ikke at sige meget pinligt

Anmeld

3. januar 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Jeg er helt enig, og synes faktisk, det er tankevækkende, at rød blok kort inden årsskiftet vedtog det meste af blå bloks reform - en reform, som de faktisk havde skudt i sænk inden valget

Ja nemlig.. Det er SKU PINLIGT.. ! Talen var bare så trist !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.