Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Baagøe skriver: Tak. Lad os se noget handling i stedet for alle de floskler og undskyldninger
Tak. Lad os se noget handling i stedet for alle de floskler og undskyldninger
Ja og jeg siger absolut ikke at de blå kan feje deres dør ren .. Overhovedet ikke.. ! MEn jeg kan simpelthen ikke holde det ud.. Syntes vi skal have noget konkret på bordet uanset om regeringen er blå/rød.. Men kom med noget konkret
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
twinboys skriver: gud du skrev lige mine ord...
gud du skrev lige mine ord...
Selvfølgelig, Søs
Laura. skriver: Korrekt ! Der var jo intet nyt i den tale.. hun kunne da i det mindste fortælle hvad og hvordan man kunne komme problemerne til livs.. - for nyt valg !
Korrekt ! Der var jo intet nyt i den tale.. hun kunne da i det mindste fortælle hvad og hvordan man kunne komme problemerne til livs.. - for nyt valg !
Nemlig - men det var vel, hvad man kunne forvente
Baagøe skriver: Tak. Som en journalist så kækt bemærkede, var der mere politik i Dronningens nytårstale
Tak. Som en journalist så kækt bemærkede, var der mere politik i Dronningens nytårstale
sandorff skriver: hun klarede det godt nok. nej hun kom ikke med en "bombe" eller klarede hele verdens-situationen ( eller danmarks...) men syntes virkelig folk, regeringens modstandere har så forbandet tralvt med at disse hende. den nuværende regering har ikke fået en ærlig chance for at få fodfæste og komme igang, få overblik. "smølferne" ( venstre-folk) har virkelig haft travlt med at stikke næsen i vejret og haglet grimme ord ned over hende + hendes ministre for hun ikke havde reddet danmark dagen efter valget! syntes virkelig den måde "smølferne" har håndteret deres tab af valget på er småligt, barnligt og virkelig grimt!!!!!!!hvad er der blevet af at man lige giver folk en chance???
hun klarede det godt nok. nej hun kom ikke med en "bombe" eller klarede hele verdens-situationen ( eller danmarks...) men syntes virkelig folk, regeringens modstandere har så forbandet tralvt med at disse hende. den nuværende regering har ikke fået en ærlig chance for at få fodfæste og komme igang, få overblik. "smølferne" ( venstre-folk) har virkelig haft travlt med at stikke næsen i vejret og haglet grimme ord ned over hende + hendes ministre for hun ikke havde reddet danmark dagen efter valget! syntes virkelig den måde "smølferne" har håndteret deres tab af valget på er småligt, barnligt og virkelig grimt!!!!!!!hvad er der blevet af at man lige giver folk en chance???
sådan er så enig med dig. godt skrevet :-) HAHA smølferne hihi
AalborgPigen skriver: Ja og jeg siger absolut ikke at de blå kan feje deres dør ren .. Overhovedet ikke.. ! MEn jeg kan simpelthen ikke holde det ud.. Syntes vi skal have noget konkret på bordet uanset om regeringen er blå/rød.. Men kom med noget konkret
Jeg er helt enig, og synes faktisk, det er tankevækkende, at rød blok kort inden årsskiftet vedtog det meste af blå bloks reform - en reform, som de faktisk havde skudt i sænk inden valget
trunte89 skriver: Præcis, det sgu lidt pinligt!
Præcis, det sgu lidt pinligt!
For ikke at sige meget pinligt
Baagøe skriver: Jeg er helt enig, og synes faktisk, det er tankevækkende, at rød blok kort inden årsskiftet vedtog det meste af blå bloks reform - en reform, som de faktisk havde skudt i sænk inden valget
Ja nemlig.. Det er SKU PINLIGT.. ! Talen var bare så trist !
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128