Statsministerens nytårstale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Den kommende far

anbo skriver:

Jeg synes faktisk, det var en udmærket tale. Bevares indholdet var ikke så konkret, men i mine øjne skal en nytårstale kort opridse status ved årsskiftet og give mod på det nye år. Jeg synes, hun var ret god retorisk, og hun gav indtryk af at være en myndig statsleder. Men jeg kan da godt se, at jeg står lidt alene med den holdning herinde Godt nytår til alle!  

Hun er bestemt en god taler så ikke en finder at sætte på udførelsen men indholdet er bestemt en anden sag. feks. snakker hun om at konkurrenceevnen skal forbedres men i praksis har hun sat skatter og afgifter op hvilket har den modsatte effekt. Hun siger et men gør noget andet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Laura.

Baagøe skriver:

Synes det var en pinlig affære - hun opridsede jo blot hele Danmarks situation, og vi ved jo alle, hvordan det står til!  Jesus - lad os få valg igen...

Korrekt ! Der var jo intet nyt i den tale.. hun kunne da i det mindste fortælle hvad og hvordan man kunne komme problemerne til livs.. - for nyt valg !

Anmeld

1. januar 2012

Mum33

sandorff skriver:

hun klarede det godt nok. nej hun kom ikke med en "bombe" eller klarede hele verdens-situationen ( eller danmarks...) men syntes virkelig folk, regeringens modstandere har så forbandet tralvt med at disse hende. den nuværende regering har ikke fået en ærlig chance for at få fodfæste og komme igang, få overblik. "smølferne" ( venstre-folk) har virkelig haft travlt med at stikke næsen i vejret og haglet grimme ord ned over hende + hendes ministre for hun ikke havde reddet danmark dagen efter valget!
syntes virkelig den måde "smølferne" har håndteret deres tab af valget på er småligt, barnligt og virkelig grimt!!!!!!!
hvad er der blevet af at man lige giver folk en chance???

tak ... lige mine ord. Sørgeligt som folk ter sig. Jeg syntes hun klarede det flot.

Anmeld

1. januar 2012

M (:

sandorff skriver:

hun klarede det godt nok. nej hun kom ikke med en "bombe" eller klarede hele verdens-situationen ( eller danmarks...) men syntes virkelig folk, regeringens modstandere har så forbandet tralvt med at disse hende. den nuværende regering har ikke fået en ærlig chance for at få fodfæste og komme igang, få overblik. "smølferne" ( venstre-folk) har virkelig haft travlt med at stikke næsen i vejret og haglet grimme ord ned over hende + hendes ministre for hun ikke havde reddet danmark dagen efter valget!
syntes virkelig den måde "smølferne" har håndteret deres tab af valget på er småligt, barnligt og virkelig grimt!!!!!!!
hvad er der blevet af at man lige giver folk en chance???

Kunne ikke have sagt det bedre selv..

Anmeld

2. januar 2012

DK

Hun holdt talen flot og var fin i tøjet, og havde kopieret dronningens buket så det hele fik et fint anstrøg, jo jo...

MEN, hvor var indholdet, reformerne, handlingen! "Jeg kan slå Anders Fogh/venstre". Ja, det har du så fået andre til at gøre for dig Helle, så hvad så?? Kom nu i gang!?!? Du har jo haft ÅREVIS til at forberede dig, og altid været meget uenig i alt hvad den blå blok har præsteret og med så mange meninger og gode ideer, så må det da være piece of cake at komme frem med nogen af dem?

Hmm... måske det ikke er så lige til at få i både pose og sæk, som hun altid har påstået?

Anmeld

2. januar 2012

N1

DK skriver:

Hun holdt talen flot og var fin i tøjet, og havde kopieret dronningens buket så det hele fik et fint anstrøg, jo jo...

MEN, hvor var indholdet, reformerne, handlingen! "Jeg kan slå Anders Fogh/venstre". Ja, det har du så fået andre til at gøre for dig Helle, så hvad så?? Kom nu i gang!?!? Du har jo haft ÅREVIS til at forberede dig, og altid været meget uenig i alt hvad den blå blok har præsteret og med så mange meninger og gode ideer, så må det da være piece of cake at komme frem med nogen af dem?

Hmm... måske det ikke er så lige til at få i både pose og sæk, som hun altid har påstået?

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

_-Kathrine-_ skriver:

Hørt

Hvor er visionerne og de konkrete tiltag?

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

helt enig.

Tak. Som en journalist så kækt bemærkede, var der mere politik i Dronningens nytårstale

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

AalborgPigen skriver:

Lige mine ord !!! 

Tak. Lad os se noget handling i stedet for alle de floskler og undskyldninger

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Camulla skriver:

Jeps, lige præcis! 

Var faktisk også lidt spændt på at høre, hvad du selv synes

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.