Statsministerens nytårstale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.030 visninger
52 svar
0 synes godt om
1. januar 2012

Camulla

Må jeg høre jeres mening? Hvad synes I om Helle Thornings nytårstale? Selv synes jeg ikke den var noget at råbe hurra for, jo, den var da fin, gode pointer, men manglede lidt omkring hvad regeringen vil gøre i den kommende tid ift. bl.a. arbejdsløsheden osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Pige2009

Camulla skriver:

Må jeg høre jeres mening? Hvad synes I om Helle Thornings nytårstale? Selv synes jeg ikke den var noget at råbe hurra for, jo, den var da fin, gode pointer, men manglede lidt omkring hvad regeringen vil gøre i den kommende tid ift. bl.a. arbejdsløsheden osv...

Synes det var en pinlig affære - hun opridsede jo blot hele Danmarks situation, og vi ved jo alle, hvordan det står til!  Jesus - lad os få valg igen...

Anmeld

1. januar 2012

twinboys

Baagøe skriver:

Synes det var en pinlig affære - hun opridsede jo blot hele Danmarks situation, og vi ved jo alle, hvordan det står til!  Jesus - lad os få valg igen...

gud du skrev lige mine ord...

Anmeld

1. januar 2012

Camulla

Baagøe skriver:

Jeps, lige præcis! 

Anmeld

1. januar 2012

Fines mor

Igen en masse snak, og uden handlinger - hvad skal der ske med krisen, arb.løsheden, og de mange danske firmaer som lukker ned...

Så jeg er ikke sådan lige imponeret...!!

Anmeld

1. januar 2012

Muffin_girl

Baagøe skriver:

Lige mine ord !!! 

Anmeld

1. januar 2012

1977

Profilbillede for 1977

Jeg blev så gal halvvejs under talen, at jeg gik min vej Kunne ikke holde ud at høre mere på hende. Det jeg hørte var fuldstændig blottet for brugbart indhold.

Jeg er faktisk blevet helt nervøs for min familie med hende ved roret.

Anmeld

1. januar 2012

Stumpen

Hun fik i hvert fald folk til at smide endnu hårde på pengene i forhold til at få de hjul skubbet i gang med noget forbrug... 

Anmeld

1. januar 2012

trunte89

Baagøe skriver:

helt enig.

Anmeld

1. januar 2012

_-Kathrine-_

Baagøe skriver:

Hørt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.