Statsministerens nytårstale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Fines mor

Jeg blev så gal halvvejs under talen, at jeg gik min vej Kunne ikke holde ud at høre mere på hende. Det jeg hørte var fuldstændig blottet for brugbart indhold.

Jeg er faktisk blevet helt nervøs for min familie med hende ved roret.

Jeg tænker som du gør, hvad skal der ske for mig og min familie. Har en mand, som har søgt en del arbejde, også i hele DK uden held. Han har gået ledig i 2½ år...med 3 reformer mere, og højere skatter og afgifter, så ser det ikke ud til at vi får råd til at bruge flere penge!!

Men hun fik da skræmt danskerene væk....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Bak

Jeg synes faktisk, det var en udmærket tale. Bevares indholdet var ikke så konkret, men i mine øjne skal en nytårstale kort opridse status ved årsskiftet og give mod på det nye år. Jeg synes, hun var ret god retorisk, og hun gav indtryk af at være en myndig statsleder. Men jeg kan da godt se, at jeg står lidt alene med den holdning herinde Godt nytår til alle!  

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Med jeres svar kan jeg se, at jeg skal være glad for, at jeg netop valgte ikke at høre på hende  

Anmeld

1. januar 2012

Fines mor

Babymor2010 skriver:

Med jeres svar kan jeg se, at jeg skal være glad for, at jeg netop valgte ikke at høre på hende  

HUn skabte vist ikke så positiv stemning :-( Men det kommer jo an på hvilke øjne der ser Men jeg kan se mange kommer i klemme, når de begynder at arbejde med børnechecken, kontanthjælpen osv.

Anmeld

1. januar 2012

Clisolka

Fines mor skriver:

HUn skabte vist ikke så positiv stemning :-( Men det kommer jo an på hvilke øjne der ser Men jeg kan se mange kommer i klemme, når de begynder at arbejde med børnechecken, kontanthjælpen osv.

Jeg kan ikke snuppe hende i forvejen, så valgte ikke at se hendes tale 

Anmeld

1. januar 2012

Fines mor

Babymor2010 skriver:

Jeg kan ikke snuppe hende i forvejen, så valgte ikke at se hendes tale 

Jeg melder også pas på hende der :-) Jeg ved ikke om et valg vil hjælpe Danmark, men måske kunne de skabe lidt mere ro for den alm. dansker, så de igen fik troen på samfundet. :-)

Anmeld

1. januar 2012

jydeinden

har med vilje ikke hørt talen.. for gider ikke høre de der statsminstre tale, det er simpelthen så tørt og kedeligt og uden ret meget andet end glorie pudseri mange gange..

Anmeld

1. januar 2012

Sabsy

Jeg gad ikke og bruge min tid på at hører på hende, det er jo som regellokumspoisi den nye regering siger.. :/

Anmeld

1. januar 2012

Zeus

Jeg lyttede kun med et halvt øre, men jeg hørte det hvor hun snakkede om aaaaaalt det den gamle regering havde gjort forkert.... Lige præcis dét irriterede mig, for hvad kan man bruge det til i en nytårstale? Dem det omhandlede, havde jo af gode grunde ikke mulighed for at forsvare sig. Det var sgu for lavt!

Jeg er så træt af den evindelige mudderkastning..

Anmeld

1. januar 2012

Fines mor

Zeus skriver:

Jeg lyttede kun med et halvt øre, men jeg hørte det hvor hun snakkede om aaaaaalt det den gamle regering havde gjort forkert.... Lige præcis dét irriterede mig, for hvad kan man bruge det til i en nytårstale? Dem det omhandlede, havde jo af gode grunde ikke mulighed for at forsvare sig. Det var sgu for lavt!

Jeg er så træt af den evindelige mudderkastning..

Hun skal se fremad, ikke tilbage. Hvis hun mener hun kan gøre det langt bedre, så er det da nu hun skal sadle op. Men pt. har vi ikke set noget, som skulle ændre på Damarks tilstand. Jo der sker ændringer i afgifter, skatter, og nu børnecheck, og kontanthjælpen. Jeg er godt nok spændt på det.....

Uha aaaa jeg kan mærke jeg så vred pt. indeni haha men hva hjælper det?!?!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.