hader at amme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.476 visninger
37 svar
0 synes godt om
31. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg har en indrømmelse.. Eller det kan man måske ikke sige når man er anonym. Men jeg hader at amme! Mit barn er 3 måneder og en uge og jeg hader det. Jeg bruger suttebrikker og alligevel gør det ondt at amme. Så det er træls hver gang grundet smerter. Sutteteknikken er i orden. Og så spiser mit barn hver 2. Time pånær om natten, og jeg synes det er hårdt at skulle være på og til rådighed konstant. Puha jeg er ved at være meget træt af det. Måtte lige ud med det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

Valle81

Kæreste dig

Jeg ville stoppe med det samme og give flaske så du ikke skulle hade det men elske det og nyde det uden smerter osv

Det er ingen skam at stoppe, og en god mor sidder ikke i patterne

Anmeld

31. december 2011

Maja_4000

Valle81 skriver:

Kæreste dig

Jeg ville stoppe med det samme og give flaske så du ikke skulle hade det men elske det og nyde det uden smerter osv

Det er ingen skam at stoppe, og en god mor sidder ikke i patterne

Jeg er SÅ enig !

Anmeld

31. december 2011

Madam Blå

Anonym skriver:

Jeg har en indrømmelse.. Eller det kan man måske ikke sige når man er anonym. Men jeg hader at amme! Mit barn er 3 måneder og en uge og jeg hader det. Jeg bruger suttebrikker og alligevel gør det ondt at amme. Så det er træls hver gang grundet smerter. Sutteteknikken er i orden. Og så spiser mit barn hver 2. Time pånær om natten, og jeg synes det er hårdt at skulle være på og til rådighed konstant. Puha jeg er ved at være meget træt af det. Måtte lige ud med det.

Har du haft det sådan hele tiden? For så synes jeg virkelig det er flot kæmpet at holde så længe! Så kan du med riiiigtig god samvittighed sige ja tak til flasken.

Det kan ikke nytte noget, at du ikke bryder dig om at amme - så hellere stoppe. Jeg selv syntes ikke så godt om det hellere, og endte med at give flaske. Nøj et overskud og en lettelse det var at stoppe med amningen

Anmeld

31. december 2011

norenberg

Jeg prøvede at amme min datter og brød mig ikke om det så de to sidste er ikke blevet ammet.....så var jeg dig ville jeg droppe det hvis du ikke har det godt med det

Anmeld

31. december 2011

Clisolka

Hvis du ikke bryder dig om at amme, så begynd med flasker - en god mor sidder ikke i babserne 

Anmeld

1. januar 2012

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jamen så stop dog.
Dit barn har såmænd forlængst fået de vigtigste ting fra dig, så der er ingen grund til at blive ved med det selvpineri..og...jeg vil tro at hvis du går over til MME, så vil dit barn slet ikke skulle fodres så tit.

For nogle kvinder er det bare ikke lykken at amme..jeg har selv været der, med mine 3
Held og lykke med det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

1. januar 2012

KM78

Stemmer i ligesom andre, stop det omgående. Ingen grund til at du lider unødig.

Jeg derimod elskede at give bryst og gjorde det til min søn var over et år (dog ikke fuldtids efter den 5. måned), men en god mor sidder slet ikkei brysterne. Vi er forskellige allesammen.

Anmeld

1. januar 2012

katrineoerum

Jeg synes også du skal gå over til flaske. Jeg ved godt man siger det er bedt at amme, men min mælk forsvandt efter 4 mdr. og så gik vi på flasken og min søn har et jern helbred....

Anmeld

1. januar 2012

Miss T

Du er ikke den eneste :-) find den løsning der virker for dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.