Den ene eller den anden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. januar 2012

Nattøs

Anonym skriver:

Ja, jeg kan ikke gå fra den ene for at tage den anden dagen efter - der skal liiige gå noget tid, så jeg finder mig selv og alt det der..

Men ja Nu må vi se..

vend endelig tilbage og fortæl hvad du vælger?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Sikke en dejlig støtte og opbakning du giver mig. Hihi, det varmer helt :-)

Velbekomme - jeg taler af erfaring Update senere, tak

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Trolde_mor skriver:

Jeg sidder og tænker, at når du er i tvivl så er valget om muligt endnu nemmere. Ingen af dem. Hvis den ene var noget for dig ville du ikke være et sekund i tvivl.

Hvis jeg var dig ville jeg sige til din nuværende kæreste, at I og med at han ikke ønsker det samme (de store ting i liv, flytte sammen, gifte sig osv.) som du gør, ser du ingen grund til at fortsætte forholdet da det ender ud med at en eller begge af jer ikke f år sine ønsker opfyldt,

Mht. til din gamle flamme, er der måske en grund til at det er en gammel flamme.. du skriver til en af de andre, at du vil lære at elske ham med tiden Du skriver han kan give dig alt hvad du ønsker, men kan du give ham hvad han ønsker? at blive elsket af dig? og er dit ønske at være sammen med en du ikke er forelsket i og ikke elsker?

Alt mulig held og lykke på din vej Du skal nok finde en der kan give dig det du drømmer om, og som du kan give hvad han drømmer om

Du har ret i hvad du siger, helt 100.

Jeg valgte at fortælle min kæreste om det hele, og han sagde at jeg skulle tænke mig rigtig godt om. Så jeg kørte mig en tur, men da jeg kom hjem havde han pakket alle sine ting, og gjorde det forbi. Så talte vi om tingene i 1½ time, og blev enige om at forsøge sidste gang - og leve i nuet. SÅ må vi se hvad fremtiden end bringer.

Jeg vil ikke af med ham, men... det hele er så rodet. Jeg fik fortalt ham den anden, at jeg ikke kan indlede noget med ham. han er hårdnakket, og han VIL vente på mig. Om han så skal vente i årvis. han er ligeglad.

Puha :-(

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

vend endelig tilbage og fortæl hvad du vælger?

Jeg valgte at fortælle min kæreste om det hele, og han sagde at jeg skulle tænke mig rigtig godt om. Så jeg kørte mig en tur, men da jeg kom hjem havde han pakket alle sine ting, og gjorde det forbi. Så talte vi om tingene i 1½ time, og blev enige om at forsøge sidste gang - og leve i nuet. SÅ må vi se hvad fremtiden end bringer.

Jeg vil ikke af med ham, men... det hele er så rodet. Jeg fik fortalt ham den anden, at jeg ikke kan indlede noget med ham. han er hårdnakket, og han VIL vente på mig. Om han så skal vente i årvis. han er ligeglad.

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Velbekomme - jeg taler af erfaring Update senere, tak

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Ud fra dette citat: "Desværre har jeg så fået ufrivillige følelser for den anden - han vil jo give mig alt :-("

virker det mere som om du vil have den anden fordi han vil give dig børn og bryllup men ikke fordi du rent faktisk elsker den anden.

Du skriver jo at din nuværende kæreste er hele din verden og han er kun 23år, så kan jo være det bare er for tidligt og hvis det ikke er tilfældet så skal du selvfølgelig ikke nøjes men du skal da heller ikke bare hoppe videre til den næste.

Jeg havde ikke tænkt mig at gå over til den anden right away. Men jeg bliver så fristet, når min gamle flamme vil give mig alt hvad min egen kæerste ikke engang vil. 

Men hvis det ender med at vi en dag slår op, så vil jeg ikke have nogen kæreste foreløbig. Så må tiden vise mig hvad der skal ske. Om det skal være den anden, eller om det skal være en helt 3. det er ikke til at vide. Men uanset hvad, så ville jeg ikke springe fra den ene til den anden - ikke sådan uden videre.

Anmeld

2. januar 2012

Nemesis

Ingen af dem!

Tror du trænger til at finde dig selv, dine mål og drømme og ikke mindst hvordan du vil opnå dem!

Man får ikke ALT ved at lade sig nøjes..eller ved at "lære at elske en"...det er altså en del af den rigtige pakke.

Så giv slip på dem begge og vent på den rigtige pakke så skal du nok få det du drømmer om, OG kærligheden også.

Nok ikke det du ville høre!

:-) Sisse

Anmeld

2. januar 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Ingen af dem!

Tror du trænger til at finde dig selv, dine mål og drømme og ikke mindst hvordan du vil opnå dem!

Man får ikke ALT ved at lade sig nøjes..eller ved at "lære at elske en"...det er altså en del af den rigtige pakke.

Så giv slip på dem begge og vent på den rigtige pakke så skal du nok få det du drømmer om, OG kærligheden også.

Nok ikke det du ville høre!

:-) Sisse

Der er mange der har sagt det samme som du. Og hvis det ikke går med den ene, så skal jeg ikke have nogen kæreste foreløbig. Så skal jeg netop finde mig selv.. :-)

Anmeld

2. januar 2012

K.Rehder

sarahb skriver:

Jeg ville droppe ham du har nu. Hvorfor nøjes, og slet ikke når det er så vigtige ting han ikk vil. Det er spild af tid og hvorfor skal han ha hvad han vil og ikke du...?
Hop ud i det med ham den anden og se hvor det ender.
Så bruges din tid til noget bedre end at være sammen med en der kun vil det sjove og ikk det seriøse...

Helt enig

Anmeld

2. januar 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Ønsker dig held og lykke med det hele

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.