Trolde_mor skriver:
Jeg sidder og tænker, at når du er i tvivl så er valget om muligt endnu nemmere. Ingen af dem. Hvis den ene var noget for dig ville du ikke være et sekund i tvivl.
Hvis jeg var dig ville jeg sige til din nuværende kæreste, at I og med at han ikke ønsker det samme (de store ting i liv, flytte sammen, gifte sig osv.) som du gør, ser du ingen grund til at fortsætte forholdet da det ender ud med at en eller begge af jer ikke f år sine ønsker opfyldt,
Mht. til din gamle flamme, er der måske en grund til at det er en gammel flamme.. du skriver til en af de andre, at du vil lære at elske ham med tiden
Du skriver han kan give dig alt hvad du ønsker, men kan du give ham hvad han ønsker? at blive elsket af dig? og er dit ønske at være sammen med en du ikke er forelsket i og ikke elsker?
Alt mulig held og lykke på din vej
Du skal nok finde en der kan give dig det du drømmer om, og som du kan give hvad han drømmer om 

Du har ret i hvad du siger, helt 100.
Jeg valgte at fortælle min kæreste om det hele, og han sagde at jeg skulle tænke mig rigtig godt om. Så jeg kørte mig en tur, men da jeg kom hjem havde han pakket alle sine ting, og gjorde det forbi. Så talte vi om tingene i 1½ time, og blev enige om at forsøge sidste gang - og leve i nuet. SÅ må vi se hvad fremtiden end bringer.
Jeg vil ikke af med ham, men... det hele er så rodet. Jeg fik fortalt ham den anden, at jeg ikke kan indlede noget med ham. han er hårdnakket, og han VIL vente på mig. Om han så skal vente i årvis. han er ligeglad.
Puha :-(
Anmeld