Den ene eller den anden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Go for it! Hvorfor gå på kompromis med sine drømme Kærligheden er der jo...

Sikke en dejlig støtte og opbakning du giver mig. Hihi, det varmer helt :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

norenberg

Drop ham du har og find en du virkelig kan elske og vil de samme ting som dig

Anmeld

31. december 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Hold da op.. Det lyder virkelig til, at han er din soulmate..

Man ved bare når man har fundet den rigtige................. Wauw

Ja det ved man.. Men det kræver at man leder og følger sit hjerte hen af vejen, ja man får knust sit hjerte engang imellem, men når man så finder den rigtige så er man slet ikke i tvivl..

Hos os handler det om at vi komplimenterer hinanden rigtig godt, vi kender hinandens styrker og svagheder, vi ved hvordan vi hver især skal reagere når den anden er trist eller dårlig..
Men det kræver sq arbejde, man kommer ikke sovende til et godt parforhold, det vil altid kræve en indsats fra begge sider..

Men det bedste råd jeg kan give dig er at følge dit hjerte, så går man sjældent forkert..

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Tak for dit råd :-)

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Ja det ved man.. Men det kræver at man leder og følger sit hjerte hen af vejen, ja man får knust sit hjerte engang imellem, men når man så finder den rigtige så er man slet ikke i tvivl..

Hos os handler det om at vi komplimenterer hinanden rigtig godt, vi kender hinandens styrker og svagheder, vi ved hvordan vi hver især skal reagere når den anden er trist eller dårlig..
Men det kræver sq arbejde, man kommer ikke sovende til et godt parforhold, det vil altid kræve en indsats fra begge sider..

Men det bedste råd jeg kan give dig er at følge dit hjerte, så går man sjældent forkert..

wauw, det må jeg nok sige.

Jeg har ihvertfald fået rigtig meget, at tænke over.

Tak fordi du ville hjælpe mig :-) !

Anmeld

1. januar 2012

Lunae

Jeg ville droppe min nuværende kæreste og se hvad fremtiden bringer. Personligt tvivler jeg på, at jeg ville vælgerne egen kammerat lige efter bruddet. Jeg ville nok nærmere give det lidt tid og rigtig få mærket efter! Pøj pøj!

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

Lunae skriver:

Jeg ville droppe min nuværende kæreste og se hvad fremtiden bringer. Personligt tvivler jeg på, at jeg ville vælgerne egen kammerat lige efter bruddet. Jeg ville nok nærmere give det lidt tid og rigtig få mærket efter! Pøj pøj!

Jeg har det på samme måde - altså, hvis jeg går fra min kæreste, så vil jeg ikke hoppe ud i et nyt forhold med den anden lige nu.

Så skal jeg først komme mig over ham hér, og min datter også. Det går ikke at hun får smidt en ny fyr i hovedet, når hun er vant til den anden, som hun bestemt også vil komme til at savne.

Det hele er meget svært.

Anmeld

1. januar 2012

Anonym trådstarter

norenberg skriver:

Tak for rådet :-)

Anmeld

1. januar 2012

Trolde_mor

Jeg sidder og tænker, at når du er i tvivl så er valget om muligt endnu nemmere. Ingen af dem. Hvis den ene var noget for dig ville du ikke være et sekund i tvivl.

Hvis jeg var dig ville jeg sige til din nuværende kæreste, at I og med at han ikke ønsker det samme (de store ting i liv, flytte sammen, gifte sig osv.) som du gør, ser du ingen grund til at fortsætte forholdet da det ender ud med at en eller begge af jer ikke f år sine ønsker opfyldt,

Mht. til din gamle flamme, er der måske en grund til at det er en gammel flamme.. du skriver til en af de andre, at du vil lære at elske ham med tiden Du skriver han kan give dig alt hvad du ønsker, men kan du give ham hvad han ønsker? at blive elsket af dig? og er dit ønske at være sammen med en du ikke er forelsket i og ikke elsker?

Alt mulig held og lykke på din vej Du skal nok finde en der kan give dig det du drømmer om, og som du kan give hvad han drømmer om

Anmeld

1. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er en okay aktiv bruger herinde, men jeg har det bedst med at være anonym i dette indlæg.

Sagen er den, at jeg har en kæreste. Vi har været kærester i lidt over 11 måneder. Før vi blev kærester, var vi rigtig gode venner, og det havde vi været i 6 år.

Han kom ind i vores liv, da min datter var 3 mdr, så hun kan ikke huske sit liv uden ham.

Men han er 23 år gammel, og alt han går op i Motorcykler og biler. -Han har ingen planer, tanker eller drømme om nogensinde at ville give mig den familie jeg selv går og drømmer om. Han vil ikke have børn, vil ikke forloves, giftes, flytte sammen - intet.

Han vil bare være kærester, og det er det.

Det føler jeg, er spild af liv, eftersom jeg har så mange drømme om mit eget liv.

Jeg har en gammel flamme, som jeg også har kendt i 6 år. Vi er meget nære venner, og har været det altid. Vi har haft noget kørende for nogle år siden, hvor det aldrig blev til noget. Vi har nok altid haft et lille øje til hinanden, hvor vi begge altidh ar fornægtet.

Men nu har han været helt skør med mig de sidste 2 måneder, og han vil give mig ALT!

Alt jeg drømmer om, alt jeg vil have. Han vil gøre hver dag god for mig, og han kan og vil give mig alt det min nuværende kæreste ikke vil.

I min kærestes og mit forhold, er det meget svigende. Vi har været rigtig meget igennem i de sidste måneder, og jeg føler vi er meget forskellige. Alligevel er han hele min verden.

Desværre har jeg så fået ufrivillige følelser for den anden - han vil jo give mig alt :-(

HJÆLP MIG, det æder mig op!

Ud fra dette citat: "Desværre har jeg så fået ufrivillige følelser for den anden - han vil jo give mig alt :-("

virker det mere som om du vil have den anden fordi han vil give dig børn og bryllup men ikke fordi du rent faktisk elsker den anden.

Du skriver jo at din nuværende kæreste er hele din verden og han er kun 23år, så kan jo være det bare er for tidligt og hvis det ikke er tilfældet så skal du selvfølgelig ikke nøjes men du skal da heller ikke bare hoppe videre til den næste.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.