Hej piger.
Jeg er en okay aktiv bruger herinde, men jeg har det bedst med at være anonym i dette indlæg.
Sagen er den, at jeg har en kæreste. Vi har været kærester i lidt over 11 måneder. Før vi blev kærester, var vi rigtig gode venner, og det havde vi været i 6 år.
Han kom ind i vores liv, da min datter var 3 mdr, så hun kan ikke huske sit liv uden ham.
Men han er 23 år gammel, og alt han går op i Motorcykler og biler. -Han har ingen planer, tanker eller drømme om nogensinde at ville give mig den familie jeg selv går og drømmer om. Han vil ikke have børn, vil ikke forloves, giftes, flytte sammen - intet.
Han vil bare være kærester, og det er det.
Det føler jeg, er spild af liv, eftersom jeg har så mange drømme om mit eget liv.
Jeg har en gammel flamme, som jeg også har kendt i 6 år. Vi er meget nære venner, og har været det altid. Vi har haft noget kørende for nogle år siden, hvor det aldrig blev til noget. Vi har nok altid haft et lille øje til hinanden, hvor vi begge altidh ar fornægtet.
Men nu har han været helt skør med mig de sidste 2 måneder, og han vil give mig ALT!
Alt jeg drømmer om, alt jeg vil have. Han vil gøre hver dag god for mig, og han kan og vil give mig alt det min nuværende kæreste ikke vil.
I min kærestes og mit forhold, er det meget svigende. Vi har været rigtig meget igennem i de sidste måneder, og jeg føler vi er meget forskellige. Alligevel er han hele min verden.
Desværre har jeg så fået ufrivillige følelser for den anden - han vil jo give mig alt :-(
HJÆLP MIG, det æder mig op!