Den ene eller den anden?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. december 2011

B&J

Du lever kun engang nyd det liv og følg de drømme du har, se at komme væk fra ham du har og se om der er noget i den gamle flamme eller måske en helt 3 fyr

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2011

twinboys

An&Jo skriver:

Jeg har lige stået i situationen, og jeg blev enig med mig selv om at jeg ikke ville nøjes og jeg er derfor endt med den anden..

Det valg er det bedste jeg har taget, han er så sød og kærlig og jeg elsker ham, og så har vi de samme fremtidsdrømme..

Bonus er at jeg lige er blevet vækket til kaffe på sengen og en søn der har hygget med bonusfar hele morgenen og samtidig har fået morgenmad og en ren ble..

Anmeld

31. december 2011

twinboys

tag dog springet det havde jeg gjort... ud til højre med ham... og så se hvad livet bringer dig

Anmeld

31. december 2011

aarhusmor

celkt skriver:

hvad med at droppe dem begge to som kærestepotentilae, og så se fremad og starte forfra. Hvis du vil møde den fyr der fejer benene væk under dig og gør de nyforelsket, er du nødt til at åbne sindet for muligheden.

Det er i hvert fald hvad jeg ville gøre

100% enig

Anmeld

31. december 2011

Nattøs

husk dig selv i dette liv Jeg havde droppet dem begge for en periode, godt være at han lover gule og grønne skove, men ting bliver også en hver dag. Måske bliver han lige så doven, som ham du har nu. (ikke fordi at jeg siger at han gøre) synes du skal tage en tid for dig selv

Anmeld

31. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej piger. 

Jeg er en okay aktiv bruger herinde, men jeg har det bedst med at være anonym i dette indlæg.

Sagen er den, at jeg har en kæreste. Vi har været kærester i lidt over 11 måneder. Før vi blev kærester, var vi rigtig gode venner, og det havde vi været i 6 år.

Han kom ind i vores liv, da min datter var 3 mdr, så hun kan ikke huske sit liv uden ham.

Men han er 23 år gammel, og alt han går op i Motorcykler og biler. -Han har ingen planer, tanker eller drømme om nogensinde at ville give mig den familie jeg selv går og drømmer om. Han vil ikke have børn, vil ikke forloves, giftes, flytte sammen - intet.

Han vil bare være kærester, og det er det.

Det føler jeg, er spild af liv, eftersom jeg har så mange drømme om mit eget liv.

Jeg har en gammel flamme, som jeg også har kendt i 6 år. Vi er meget nære venner, og har været det altid. Vi har haft noget kørende for nogle år siden, hvor det aldrig blev til noget. Vi har nok altid haft et lille øje til hinanden, hvor vi begge altidh ar fornægtet.

Men nu har han været helt skør med mig de sidste 2 måneder, og han vil give mig ALT!

Alt jeg drømmer om, alt jeg vil have. Han vil gøre hver dag god for mig, og han kan og vil give mig alt det min nuværende kæreste ikke vil.

I min kærestes og mit forhold, er det meget svigende. Vi har været rigtig meget igennem i de sidste måneder, og jeg føler vi er meget forskellige. Alligevel er han hele min verden.

Desværre har jeg så fået ufrivillige følelser for den anden - han vil jo give mig alt :-(

HJÆLP MIG, det æder mig op!

Go for it! Hvorfor gå på kompromis med sine drømme Kærligheden er der jo...

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

Men spørgsmålet er om du elsker ham??

Vi bor heller ikke sammen, men da vi skal fejre nytåret hver for sig sov vi sammen i nat.. Og det bedste er virkelig at vågne op til sådan noget når man ikke forventer det..

Nu havde jeg det ret dårligt igår aftes, så det var lidt af grunden til at jeg fik lov at sove så jeg kunne være frisk i aften..

Ham jeg er sammen med nu er en eks som jeg var sammen med for 4 år siden, droppede ham og fik min søn og nu er jeg sammen med ham igen fordi vi ikke kan undvære hinanden, vi har nemlig holdt kontakten ved lige og været sammen hver gang vi begge var singler.. Så vi blev enige om at det nok bare skulle være os og jeg droppede den første og vi blev kærester to dage efter

Hold da op.. Det lyder virkelig til, at han er din soulmate..

Man ved bare når man har fundet den rigtige................. Wauw

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Du lever kun engang nyd det liv og følg de drømme du har, se at komme væk fra ham du har og se om der er noget i den gamle flamme eller måske en helt 3 fyr

tusind tak for dit svar :-) det giver mig helt klar mod, at jeg får opbakning. 

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

tag dog springet det havde jeg gjort... ud til højre med ham... og så se hvad livet bringer dig

Jeg hælder også mere og mere til den side... virkelig, det gør jeg.

men det er svært at give slip.. :-( Og ja.. men Alle herinde har sagt det samme og det samme.. Så jeg må vel lytte til mit hjerte...

Anmeld

31. december 2011

Anonym trådstarter

Nattøs skriver:

husk dig selv i dette liv Jeg havde droppet dem begge for en periode, godt være at han lover gule og grønne skove, men ting bliver også en hver dag. Måske bliver han lige så doven, som ham du har nu. (ikke fordi at jeg siger at han gøre) synes du skal tage en tid for dig selv

Ja, jeg kan ikke gå fra den ene for at tage den anden dagen efter - der skal liiige gå noget tid, så jeg finder mig selv og alt det der..

Men ja Nu må vi se..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.