Nytårsfortsæt... Hvad er dit??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. december 2011

Louisesam

DinNabo skriver:

Jeg skal begynde, at bruge mere tid på at gøre mig selv tilfreds, end på at gøre alle andre tilfredse.

Det lyder super fornuftigt!! Man skal også huske sig selv!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2011

DinNabo

Louisesam skriver:

Det lyder super fornuftigt!! Man skal også huske sig selv!

Jeg har desværre en tendens til at gøre ting, for at gøre andre tilfredse, i stedet for at tænke på, hvad JEG gerne vil.

Tror ikke jeg kommer til at stoppe helt med det det Men i hvert fald skal jeg tænke en lille smule mere på mig selv- bare blive liiidt egoist, vill være godt for mig.

Anmeld

29. december 2011

Maja88

Kloster skriver:

Ej hvor fedt (nok et dårligt ordvalg, men du ved hvad det betyder   )

Glæder mig til at følge din kamp...

Har skrevet inde på Før rund, nu sund. Måske vi kan følge hinanden lidt fra 2. januar

hehe ja det er ren fedt

ja kunne være vi kunne følge hinandenn lidt..

Anmeld

30. december 2011

Louisesam

Jeg har desværre en tendens til at gøre ting, for at gøre andre tilfredse, i stedet for at tænke på, hvad JEG gerne vil.

Tror ikke jeg kommer til at stoppe helt med det det Men i hvert fald skal jeg tænke en lille smule mere på mig selv- bare blive liiidt egoist, vill være godt for mig.

Jeg kender det godt, har selv altid været sådan. Men jeg har lært, at det ikke nytter noget at undertrykke sine egne meninger, holdninger, ønsker og følelser - det hele bryder sammen på et tidspunkt inde i dig selv! Skulle dog igennem socialfobi/angst førend det blev synligt for mig...

Det er MEGET vigtigt at have sig selv med i alt, hvad man foretager sig...  Desuden skal det lige nævnes, at det ikke har noget med egoisme at gøre, når du sådan vælger at tænke mere på dig selv. Det er netop et af de tankemønstre man skal ændre, altså at man bl.a. føler sig egoistisk, hvis man vælger at gøre det, man selv har lyst til.

Anmeld

30. december 2011

TaAsJu

Jeg har lige en fødsel jeg skal have overstået og derefter skal jeg ned på 70 kg. Lige nu i skrivende stund er jeg gravid i uge 35+2 og vægten siger 90 kg. Så der er 20 kg til..
Og når jeg er kommet til de 70 har manden lovet mig en tur til Thailand så jeg er top motiveret

Anmeld

30. december 2011

Simon's moar <3

- Jeg vil stoppe med at ryge.

- Tage min uddannelse seriøst, har ikke gået i skole siden '08, så det bliver lidt mærkeligt.

- Tabe 6-8 kg., så jeg kommer ned på min vægt fra før jeg fødte, igen.

- Blive bedre til at styre min penge.

- Begynde at motionere.

- Blive bedre til, at værdsætte den dyrebare tid jeg har med Simon til hverdag. Så jeg ikke bare tænker: "vi hygger os bare ekstra meget i weekenden".

Det er vist det.. Indtil videre..

Anmeld

30. december 2011

K.Rehder

Håber i alle når jeres mål mit er for det første at gennemføre min lederuddannelse med bravour og (stadig) være en god kæreste, mor og veninde. Nåh ja forresten, og at få ryddet op i mit skab en gang for alle hehe

Anmeld

30. december 2011

K.Rehder

DinNabo skriver:

Jeg skal begynde, at bruge mere tid på at gøre mig selv tilfreds, end på at gøre alle andre tilfredse.

den vil jeg også gerne tilslutte mig

Anmeld

30. december 2011

Isabella_mor

træning minimum 2 gange om ugen, gerne 3... og så sundere mad.. 

og så vil jeg af med den konfliktskyhed jeg har fået mig iløbet af min barsel.

Anmeld

30. december 2011

Phoenix

Mit er at tabe 6-7 kg og i det hele taget leve lidt sundere. ( selvom jeg helst vil spise det som det passer mig. Slankekur får lidt trods frem i mig - spøjst ) 

Og så få en masse gode oplevelser med de mennesker der betyder noget for mig  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.