Hvornår stoppede jeres med at få bryst eller flaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Tulle28

Har stemt blankt, da min datter blev ammet indtil hun var 17 mdr. Selvfølgelig ikke som i fuldammet, men hun fik en morgen-ammetår. Jeg fuldammede til 7 mdr. og hun blev ammet ca. 3 gange om dagen indtil hun var 10/11 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

.......

Jeg stoppede helt med at amme, da hun var 10 mdr. Hun har aldrig fået MME...

Anmeld

28. december 2011

Lise

Den første blev ammet indtil han var 7 mdr, og så derefter fik han godnatflaske indtil han var 1½ år gammel.

Nummer to blev ammet næsten indtil han var ca 4 mdr (han gad ikke den drønnert), fik så flaske, og fortsatte med godnatflaske indtil han var lidt mere end 1½ år gammel.

Anmeld

28. december 2011

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har stemt blankt da min på 15 måneder stadig får 4flasker ml om dagen

Anmeld

28. december 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Min datter var 15-16 måneder da jeg stoppede med at amme. Hun gad ikke rigtig spise mad andet end hos mig. Så i sammenråd med vuggestuen besluttede vi at det var passende at stoppe. Det hjalp heldigvis så hun begyndte at spise alm. mad, hun er stadig en som ikke spiser så meget, det ændre sig nok en dag.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

28. december 2011

dorthemus

Jeg ammede min datter til hun var et år Stoppede den dag hun fyldte et år...trappede gradvist ned fra 10 måneder. Sidst var der kun bryst inden hun blev puttet. Ville egentlig gerne have fortsat men hun spiste næsten ingenting udover brystet så jeg var nødt til det. Tog en kold tyrker med hende

Anmeld

28. december 2011

dorthemus

Chrizta skriver:

Min datter var 15-16 måneder da jeg stoppede med at amme. Hun gad ikke rigtig spise mad andet end hos mig. Så i sammenråd med vuggestuen besluttede vi at det var passende at stoppe. Det hjalp heldigvis så hun begyndte at spise alm. mad, hun er stadig en som ikke spiser så meget, det ændre sig nok en dag.

Præcis det samme her Bortset fra at min datter spiser meget og varieret nu

Anmeld

28. december 2011

Mor-til-asta-09

Asta har altid kun fået flaske, og det stoppede hun med da hun var 7 mdr.. Vi trappede ligeså stille ned med flaskerne om dagen og lod hende beholde natflasken ( hvis hun vågnede ) Til sidst vågnede hun ikke mere, for at ville have mad.. Så der sluttede vi helt med flasken...

Anmeld

28. december 2011

Tinehh

Har svaret 8 måneder..

Niklas sov igennem da han var 3 måneder, og da han var lidt over 4 måneder havde han ikke brug for natflasken mere.

Og ellers så valgte jeg at stoppe med flasken om dagen for en måned siden.

(Han fik 2 flasker i løbet af dagen, den ene om morgenen fordi jeg ikke kunne få ham til at spise havregrød eller lignende før efter lidt tilvænning og den anden fik han inden hans eftermiddagslur) Men trangen til rigtig mad var der bare meget mere. 

Så slut med flaskerne og jeg nyder det også nu hvor han starter i DP i januar..

Godt nytår alle.

Anmeld

29. december 2011

Ellingsen

Marcus startede med at få flaske da han var 2 mdr. Og han stoppede den dag han blev 9 mdr. På det tidspunkt fik han kun flasken til nat, han brugte den kun som hygge, så vi erstattede den med et andet aftenritual, og det gik helt problemfrit.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.