Hvornår stoppede jeres med at få bryst eller flaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår stoppede jeres børn med at få bryst el. Flaske? Uddyb gerne hvad i gjorde og hvordan i vidste det var slut.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.522 visninger
41 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2011

Anonym trådstarter

.......

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

raca

nu er mine blevet amment..

den første var 2,5 år ca.. måske lidt mere...

nr 2 er nu 3 år og 2 mdr og får stadig indimellem en tår...dvs hver 2-3 dag..

Anmeld

28. december 2011

snefnug

jeg stoppede helt med at ammer da han var 10 måneder. Da han var ca. 7,5 måned skar jeg amningen ned til morgen og aften, da han havde fået tænder og derfor bidt hul. Da han var ca. 8,5 måned stoppede han selv aften amningen, han gad simplehen ikke mere. Og da han var 10 måneder og skulle starte i dp stoppede jeg morgen amningen

knus gitte

Anmeld

28. december 2011

Maja_4000

Da Caroline var cirka 10 måneder stoppede hun med at få flaske om natten .. Hun stoppede med flaske om dagen da hun var 6 måneder .. Vi gav hende bare vand når hun vågnede om natten , og så holdt hun op med at vågne

Anmeld

28. december 2011

Nemesis

Jonas stoppede selv da han var 9 mdr..så gad han ikke mere og sara ammede jeg til hun var 8 mdr og så fik hun natflaske til hun var 14 mdr så sagde hun selv fra.

:-) Sisse

Anmeld

28. december 2011

132319

Min søn var 8 måneder da han selv sagde fra brystet og så stoppede mælken bare Han fik flaske i 2 måneder frem til han var 10 måneder og så gad han heller ikke den mere

Min datter er 1 år og 3 måneder og bliver stadig ammet morgen, eftermiddag og aften. Regner med at stoppe helt når hun er 1 1/2

Anmeld

28. december 2011

kirsti

JeG har stemt blankt for noah fik bryst til han var 1.5

Anmeld

28. december 2011

Koen.

Lærke er 20 mdr og får stadig en natflaske med kamillethe

Anmeld

28. december 2011

Den lykkelige

Min datter får en natflaske at sove på.. ellers ikke.. hun er lige blevet 10 mdr i forgårs.. hun har ikke fået flaske om dagen i flere måneder..

Anmeld

28. december 2011

2721

Har stemt blankt da min søn selv sagde fra til amningen dagen før hans 1 års fødselsdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.