Hvornår stoppede jeres med at få bryst eller flaske.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

4kløver

Min var ca 1 år så Sagde hun selv fra. Fik kun en nat flaske

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Thalia

Jeg har stemt blank da mine børn alle har fået bryst eller flaske i over et år.

Anmeld

28. december 2011

B&J

han valgte selv at stoppe da han var 1år så sov han igennem og gad ikke flasken mere

Anmeld

28. december 2011

maria_wlt

Tristan var ca 11 mdr da han ikke ville ha flasken mere.. Ene er nu 8 mdr og får stadig bryst... Regner med at være færdig omkring når hun er 1 år..

Anmeld

28. december 2011

MIWULA

Jamie fik bryst til han var ca 4,5 måned så havde jeg ikk nok til at mætte ham så fik han flaske og er nu 9 måneder og får stadig flaske til morgenlur, eftermiddagslur også aften flaske når han skal i seng også vågner han 1 gang om natten og får en der. Men han var også rigtig lang tid om at komme igang med rigtig mad så det har været lidt svært og fjerne flasken. Så vi trapper så stille ned af.

Anmeld

28. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

.......

Jeg har stemt blank da jeg ammede Victor til han var 14 mdr.

Anmeld

28. december 2011

Muhmi

Silas er 8½ mdr. og han er ikke stoppet endnu... Også selvom at han har bidt mig utallige gange og jeg egentlig har sagt stop mange gange... Men jeg vender hele tiden tilbage fordi han giver udtryk at han gerne vil og jeg synes stadig det er hyggeligt.. Han får dog kun aften/nattetår og en eller to morgenslurke...  Så jeg har ikke stemt...

Anmeld

28. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har stemt blank, da min datter stadig får en natflaske (2 år).

Anmeld

28. december 2011

morethanperfect

Har stemt blankt da Oscar er 14 mdr. og stadig får flaske HVIS han vågner om natten ..

Anmeld

28. december 2011

Ciss

Min den ældste smed flasken totalt ved 8 mndr. Hun nægtede blankt at drikke af den, så vi gik over til kop. Gik fint.

Nr to stoppede med flaske om dagen ved 8 mndr. Han kunne sikkert være fortsat, men han havde jo lært sig at drikke af kop, så da så jeg ingen grundt til at give ham flaske til maden. Han fik stadig flaske i sengen om natten frem til et år. Så fjernede vi også den, og han har siden drukket vand af kop om natten ved behov.

Når de først kan drikke normalt, ser jeg ingen grund til at holde fast ved flasken. Bortset fra i sengen, hvor det ellers hurtigt kan blive noget svineri i begyndelsen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.