Nu er ROse snart 3 måneder, og stressen melder sig, for vi har endnu ikke søgt om pasning. Men kan simpelthen ikke finde ud af, hvad vi skal!! Vi skal nok nå det, hvis vi søger garantiplads, for så er vi garanteret plads i distriktet indenfor 3 måneder, men vil jo også gerne have noget indflydelse.
Først: Dagpleje eller vuggestue! Fordele og ulempe ved dem begge? Jeg ved jo, at hvis dagplejeren er syg, skal barnet i gæstedagpleje et andet sted... Men i vuggeren er der mange børn til få voksne. Hvad synes i?
Min kæreste var i dagpleje, og synes godt om det. Jeg havde, før fødslen, tænkt vuggestue, men nu hvor jeg har Rose, har jeg det ikke godt med at forestille mig hende i sådan et MEGA larmende miijø med børn over det hele osv. Så er det trods alt lidt mere fredeligt i dagpleje for min lille pige..
Og hvad så ellers.. Kan man normalt godt komme ud og besøge de forskellige vuggestuer og dagplejer?? Tænker vi kan gøre det før min kærestes ferie slutter her i januar, så vi både kan søge ønskeplads og garantiplads..
Kom med jeres råd!
Anmeld