Vuggestue 8 mdr eller yngre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. december 2011

Moar2011

michelledam skriver:

Ja jeg synes ikke der er noget og være bekymret for. Men hun er også ekstrem nem og få passet ude. Der er aldrig noget. Det har der aldrig været. Og hun kan godt reagere på fremmede. Men det er mest mænd og hvis vi ikke er ved siden af hende. Og jeg har ikke været i mødre fuppe så når hun ser andre børn bliver hun helt vild. Så det bliver så godt for hende.
Men puhhh glæder mig ikke til alt den sygdom der altid er i starten.

så skal det jo nok gå - mon ikk jeg er lidt mere hønemor, fordi jeg er alene med vores søn da manden er i afghanistan.

ja der sku hvis komme ret så meget sygedom

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2011

Mille.mulle

Jeg arbejder selv i en vuggestue, på en stue for de mindste vuggebørn 6-20 mdr.

hos os mader vi selvfølgelig de små og giver dem flaske hvis de skal have det, vi laver også grød og frugtmos, hvis de endnu ikke spiser rugbrød.

De sover når de er trætte og nogle sover i deres egne barnvogne, vi har også nogle, men nogle kan også sove i "soveposer" i deres egen krybbe.

Hos os skal forældrene kun have madpakke med og et stykke frugt hver dag. vi har bleer, dyne, seler osv.

Med hensyn til tøj så ja praktisk tøj er dejligt for både børn og voksne... vi går heller ikke ud med de helt små hvis det er meget koldt, og ellers kommer de med ud i en barnevogn eller klapvogn.

Men en spændende ny tid i går i møde Held og lykke med det....

Anmeld

28. december 2011

Mother-love

Mille.mulle skriver:

Jeg arbejder selv i en vuggestue, på en stue for de mindste vuggebørn 6-20 mdr.

hos os mader vi selvfølgelig de små og giver dem flaske hvis de skal have det, vi laver også grød og frugtmos, hvis de endnu ikke spiser rugbrød.

De sover når de er trætte og nogle sover i deres egne barnvogne, vi har også nogle, men nogle kan også sove i "soveposer" i deres egen krybbe.

Hos os skal forældrene kun have madpakke med og et stykke frugt hver dag. vi har bleer, dyne, seler osv.

Med hensyn til tøj så ja praktisk tøj er dejligt for både børn og voksne... vi går heller ikke ud med de helt små hvis det er meget koldt, og ellers kommer de med ud i en barnevogn eller klapvogn.

Men en spændende ny tid i går i møde Held og lykke med det....

Tak for dit svar. Det var dejligt at høre fra en der arbejder med det

Anmeld

28. december 2011

mustafa ali can

mine 2 startede da de var 10 mdr,som sagt sidder da en voksen ved siden af dem og mader dem og der hvor mine har gået tager de hensyn til hvad de små kan spise og du skal sige hvad din datter ik kan tåle af mad så hun får noget andet det skulle jeg og bleer er jo forskelligt nogle giver mad men ik bleer da skal du så selv have med men der hvor min den lille går får de begge dele og de sover hvornår de vil da er ik nogen tidspunkter men de små sover ude i barnevogn med sele håber det hjalp dig lidt

Anmeld

28. december 2011

MortilCilas

michelledam skriver:

Dejligt at høre. Men de lære jo hurtigt. Og det går nok endnu stærkere når du starter fordi hun kigge på de andre børn

Ja nemlig Han er blevet en rigtig lille bullerbraser, da han også er den yngste

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.