Vuggestue 8 mdr eller yngre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Gaia

michelledam skriver:

Tror ikke hun kan håntere hapsede på det tidspunkt for hun er først så småt begyndt at få agurk eller kogt broccoli i hånden nu. Og hun kan slet slet ikke håntere det endnu. Selvom hun kommer det i munden så aner hun ikke hvad hun skal gøre med det. For det er godt nok ikke meget af det hun spiser. Det ryger bare på gulvet det hele.

De skal nok hjælpe hende og ligeså stille ser og lære hun det fra pæd og de andre børn de skal nok sørge for hun får mad. Og er hun ikklar til rugbrød så giver de nok bare lidt grød, hvis du aftaler det med dem  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

MortilCilas

Min søn var 8½ måned da han started, og han kunne godt spise sin rugbrødsmad selv, dog med en pædagog ved siden af ham, Og om morgnen når han får havregrød, giver de ham det Nu er han så selv begyndt at spise med ske her hjemme (bliver 1år i næste måned) men vil ikke helt ned i vuggestuen endnu

Anmeld

28. december 2011

Moar2011

michelledam skriver:

Ja det er vildt. Man bliver jo helt rørt over at tiden er gået så hurtigt. Og at de små allerede er så store. Jeg har det fint med at andre har ansvaret for hende. Hun er blevet passet af bedsteforældrene nogen gange efterhånden. Men der bliver stille det gør der virkelig.

det jo altid noget er du erokey med det - men ja tiden er gået alt for hurtig ..

ja der bliver meget stille..

Anmeld

28. december 2011

Mother-love

Babyklar skriver:

det jo altid noget er du erokey med det - men ja tiden er gået alt for hurtig ..

ja der bliver meget stille..

Ja jeg synes ikke der er noget og være bekymret for. Men hun er også ekstrem nem og få passet ude. Der er aldrig noget. Det har der aldrig været. Og hun kan godt reagere på fremmede. Men det er mest mænd og hvis vi ikke er ved siden af hende. Og jeg har ikke været i mødre fuppe så når hun ser andre børn bliver hun helt vild. Så det bliver så godt for hende.
Men puhhh glæder mig ikke til alt den sygdom der altid er i starten.

Anmeld

28. december 2011

Kamulla

Noah startede i VS da han var 8mdr, og self hjælper pædagogerne børnene med at få mad nogle starter også som 6mdr  

Noah fik også 1 flaske stadig dengang, den gav de ham også før han skulle ud og sove

Anmeld

28. december 2011

Mother-love

MortilCilas skriver:

Min søn var 8½ måned da han started, og han kunne godt spise sin rugbrødsmad selv, dog med en pædagog ved siden af ham, Og om morgnen når han får havregrød, giver de ham det Nu er han så selv begyndt at spise med ske her hjemme (bliver 1år i næste måned) men vil ikke helt ned i vuggestuen endnu

Dejligt at høre. Men de lære jo hurtigt. Og det går nok endnu stærkere når du starter fordi hun kigge på de andre børn

Anmeld

28. december 2011

Mother-love

Kamulla skriver:

Noah startede i VS da han var 8mdr, og self hjælper pædagogerne børnene med at få mad nogle starter også som 6mdr  

Noah fik også 1 flaske stadig dengang, den gav de ham også før han skulle ud og sove

Det lyder godt. Det slog mig bare lige. Om hvad de gjorde. Vidste jo godt at de ikke bare ville lade dem ingenting få. Men Isabella er nok bare lidt bagud med selv t spise.

Anmeld

28. december 2011

Kamulla

michelledam skriver:

Det lyder godt. Det slog mig bare lige. Om hvad de gjorde. Vidste jo godt at de ikke bare ville lade dem ingenting få. Men Isabella er nok bare lidt bagud med selv t spise.

det kan jeg godt forstå.. havde også mine spørgsmål inden han startede

Anmeld

28. december 2011

Mother-love

Kamulla skriver:

det kan jeg godt forstå.. havde også mine spørgsmål inden han startede

Godt at vide jeg ikke er den eneste

Anmeld

28. december 2011

132319

Min søn var 8 måneder og det gik SUPER godt, han var ikke bevidst på samme måde som min datter der startede da hun var 10 måneder og det varede 2 måneder før hun blev glad for at være der -Suk!

Nå men det gik som sagt bare super godt. De tog meget hensyn til hans behov mht søvn osv. Han fik flaske af køkkendamen som var så hyggelig inden han skulle sove til middag og fik lov til at sove når han var træt

Han nød opmærksomheden fra er større børn og udviklede sig helt vildt efter at han startede

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.