Vuggestue 8 mdr eller yngre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Mother-love

Babymor2010 skriver:

I vores vuggestue sørger de selv for maden i et køkken, men det er forskelligt fra sted til sted hvad de gør. 

Vi skal selv have bleer med 

Da Isabella startede sad de også med hende og spiste - det gør de stadig med noget mad. Hun har ikke lært det med skeen endnu (14 mrd)

Okay det er virkelig rart at vide. For isabella er kun så småt begyndt at få lidt agurk og kogt broccoli hun kan sidde med men selvom det kommer i munden er det godt nok begrænset hvor meget af det hun spiser det meste ligger på gulvet inden hun er færdig hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Mother-love

Gaia skriver:

Ja de skal nok hjælpe hende med maden og på det tidspubkt kan hun jo også spise små rugbrødshapser så tror ikke du skal være bekymret. De lader hande jo ikke bare sidde og intet få at spise

Tror ikke hun kan håntere hapsede på det tidspunkt for hun er først så småt begyndt at få agurk eller kogt broccoli i hånden nu. Og hun kan slet slet ikke håntere det endnu. Selvom hun kommer det i munden så aner hun ikke hvad hun skal gøre med det. For det er godt nok ikke meget af det hun spiser. Det ryger bare på gulvet det hele.

Anmeld

27. december 2011

Mother-love

Ciss skriver:

Alle børn er jo forskellige, så når du snakker med pædagogerne på forhånd, fortæller du om, hvad hun kan og ikke kan, og så er du også lige med lidt i begyndelsen, og så går det der sig hurtigt til.

Efter hvad jeg har set i mine børns vs, så er pædagogerne virkelig opmærksomme på de smås behov og tilpasser oplægget.

Åhhh hvor er det dejligt at høre. For godt nok kan hun sidde så fint selv og hun hygger sig da også med at få noget i hånden hun kan sidde med selv. Men forstår ikke at spise det endnu selvom hun kommer det i munden.

Anmeld

27. december 2011

Mother-love

Babymor2010 skriver:

I vores vuggestue sørger de selv for maden i et køkken, men det er forskelligt fra sted til sted hvad de gør. 

Vi skal selv have bleer med 

Da Isabella startede sad de også med hende og spiste - det gør de stadig med noget mad. Hun har ikke lært det med skeen endnu (14 mrd)

Ved du forresten om der er krav om nogle ting? Jeg har købt en sele til barnevognen da jeg har en veninde hvis dp havde krav om sådan en. Så den har jeg købt. Men bruger de hendes egen barnevogn eller en de selv har? Er der krav om påklædning eller? Eller vise ting hun skal have?

Anmeld

27. december 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

Frugtgrød? Er det sådan noget færdigmix? Isabella kan nemlig ikke tåle de der beauvais og den slags hun får hård mave af dem nemlig. Skal man selv sørger for bleer eller er der det i vuggestuen?

Aner det ikke - vores har køkkendame, så kunne da forestille mig hun selv koger noget frugtgrød.

Vi skal ikke have bleer med.

Anmeld

27. december 2011

AnneBJ

michelledam skriver:

Ved du forresten om der er krav om nogle ting? Jeg har købt en sele til barnevognen da jeg har en veninde hvis dp havde krav om sådan en. Så den har jeg købt. Men bruger de hendes egen barnevogn eller en de selv har? Er der krav om påklædning eller? Eller vise ting hun skal have?

Det er vildt forskelligt fra sted til sted tror jeg... 

Felix er en stor dreng, så han skal bare sove i de der krybber de har. De har også en sovepose, men de er voldsomt store, så vi har aftalt selv at have en fleecedragt med. Havde han være lille (fysisk) havde de fundet en barnevogn han kunne sove i.

Vi skal have 1-2 sæt tøj med, sut/nusseklud, sutsko og hvad man ellers bruger. Tøj til udendørs tager vi med, men ellers ikke rigtig noget. 

Påklædning: tænk praktisk! Giv hende noget på der er dejligt at røre sig i, ikke strammer og ikke har snore i halsen. Selvfølgelig skal det passe til årstiden og kunne tåle at blive beskidt

Anmeld

27. december 2011

Mother-love

AnneBJ skriver:

Det er vildt forskelligt fra sted til sted tror jeg... 

Felix er en stor dreng, så han skal bare sove i de der krybber de har. De har også en sovepose, men de er voldsomt store, så vi har aftalt selv at have en fleecedragt med. Havde han være lille (fysisk) havde de fundet en barnevogn han kunne sove i.

Vi skal have 1-2 sæt tøj med, sut/nusseklud, sutsko og hvad man ellers bruger. Tøj til udendørs tager vi med, men ellers ikke rigtig noget. 

Påklædning: tænk praktisk! Giv hende noget på der er dejligt at røre sig i, ikke strammer og ikke har snore i halsen. Selvfølgelig skal det passe til årstiden og kunne tåle at blive beskidt

Takfor dit svar

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

michelledam skriver:

Jeg tror også det er forskelligt. Isabella sover i sin barnevogn, da de ikke havde nogle ledige da hun startede  Selen skal der være i den 

Da hun startede skulle vi ud og have regntøj og termotøj (i sept.) Jeg tror ikke der er krav om påklædning, blot skal hun ikke have hue, vanter osv med snore i - ellers er der frit valg hos os 

Anmeld

27. december 2011

Mother-love

Babymor2010 skriver:

Jeg tror også det er forskelligt. Isabella sover i sin barnevogn, da de ikke havde nogle ledige da hun startede  Selen skal der være i den 

Da hun startede skulle vi ud og have regntøj og termotøj (i sept.) Jeg tror ikke der er krav om påklædning, blot skal hun ikke have hue, vanter osv med snore i - ellers er der frit valg hos os 

Okay jamen det lyder som om at vi har det der skal bruges. Er spændt på hvad kravene evt. Kunne være

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

michelledam skriver:

Okay jamen det lyder som om at vi har det der skal bruges. Er spændt på hvad kravene evt. Kunne være

Ellers skal de nok sige det til dig, hvis ikke du husker det når hun starter 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.