Er du sammen med dit barn nytårs aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Mumto3

Vi er sammen med vores børn fordi det vil faren. Men jeg ville meget hellere have dem passet og så feste. Vi har bedsteforældre som ikke laver noget til nytår og som går i seng længe før midnat. De vil gerne passe, men sådan er det ikke.Vi bliver selvfølgelig ikke fulde, men jeg kan ikke se hvorfor vores børn skal opleve os små fulde og dødtrætte dagen efter.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Sabina92

Anonym skriver:

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

Du kunne spise med dit barn og så få barnet passet senere..

- Vi holder med vores søn, kunne ikke forestille mig andet

Anmeld

27. december 2011

sarahb

dorthemus skriver:

Ja da klart!!! Sådan en aften vil jeg ikke undvære mit barn

Selvfølgelig skal vi også være sammen med vores børn nytårs aften. Og ren hygge...

Anmeld

27. december 2011

M&M's Mor

I skal gøre som i synes er det rigtige... Her holder vi dog nytår sammen med pigerne så vi går ind i det nye år sammen...vi kan slet ikke forestille os at være adskilt fra pigerne sådanne dage...mor og far kan altid tage en voksen aften en anden dag hvis det er det...

Anmeld

27. december 2011

Jibbe

Gør som i har lyst til. Barnet er jo ikke ældre end at det stadig skal tidlig i seng og får ikke det ud af aftenen som i vil gøre.
Jeg skal være sammen med min søn på 17 mdr da hans far er ude at sejle. Jeg synes nytårsaften er opreklameret og er bare glad for at holde den hjemme men kan ikke se forskellen på at få ham passet til nytår eller til en anden festlig anledning

Anmeld

27. december 2011

Maja_4000

Ja .. Har ikke planer om ikke at være sammen med hende til nytår før hun selv bliver gammel nok til at tage ud og feste

Anmeld

27. december 2011

Thalia

Vi holder nytårsaften sammen med vores børn. alt andet ville falde mig enormt unaturligt.

Det er muligt helt små børn ikke forstår konceptet, men det gør de jo heller ikke med juleaften - det betyder næppe at forældrene får ungerne passet juleaften for selv at smutte til et andet arrangement...

Anmeld

27. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

Hvis Bedsteforældrene alligevel skal være hjemme alene og meget gerne vil passe, synes jeg, det er helt ok for et enkelt år. Jeg ville selv meget gerne ud og slå mig lidt løs, men det kan ikke lade sig gøre

Så go for it...

Anmeld

27. december 2011

Mor-til-asta-09

Anonym skriver:

Helt sikkert.. ville ikke kunne forlade min pige nytårsaften... Ville jo starte et helt nyt år uden hende, aldrig i livet

Anmeld

27. december 2011

Mira0911

Jeg er sammen med mine børn indtil de selv begynder at feste med vennerne... Kan slet ikke forestille mig andet...

Gør hvad du føler er bedst for dig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.