Er du sammen med dit barn nytårs aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

bobbles

Anonym skriver:

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

nej det synes jeg ikke at i er, min store datter tilbragte hendes første nytårs aften sammen med hendes mormor og morfra og der var hun 9 måneder, jeg skal have begge unger hjemme nytårs aften den ene er 4½ år( 5 til marts), og den mindste på 3½ måned  og får besøg af min søster og hendes fyr, glæder mig utrolig meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Ciss

Anonym skriver:

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

For mig er det naturligt, at tilbringe nytårsaften med mine børn. Det har altid været en familieaften i min familie, så for mig er det naturligt. Og jeg synes helt ærligt, at nytårsaften med spil, leg og fyrværkeri er morsommere, når der også er unger. Ellers bliver det jo bare en helt almindelig fest.

Anmeld

27. december 2011

morethanperfect

Ja selvf. skal han være sammen med os ..  Og jeg ville ikke undvære ham 

Men det er jo op til jer selv.

Anmeld

27. december 2011

merethe

Profilbillede for merethe

Ja jeg er sammen med mine børn nytårs aften, det ville ikke være det samme uden dem. Hos os er nytårsaften en familiefest med sjov og ballade og uden fulde mensker.

Anmeld

27. december 2011

sandratobias

Her er vi samme med begge unger nytårs aften..  

Anmeld

27. december 2011

lollandpigen

Her holder vi altid nytår med vores dejlige børn, og ville ikke undvære dem og slet ikke lige den dag....

I år kommer min veninde på besøg med hende s2 skønne piger så der bliver kun os 3 voksne og 5 børn og det bliver en skøn aften. Jeg kan ikke forstå folk som vælger at holde nytår og starte det nye år uden sine børn men det er jo bare min mening....

Godt nytår til dig uanset hvad du vælger at gøre...

Anmeld

27. december 2011

Laura.

Vi skal være sammen med vores datter på 9 mdr. nytårsaften.. men synes godt at I kan tillade jer at få jeres barn passet, det kan jeg ikke se noget problem i..

Anmeld

27. december 2011

NinaNymannMadsen

hvis i har lyst til at barnet skal passes og hvis bedsterne vil passe barnet så kan i da sagtens få det gjort. barnet får alligevel ikk meget ud af aftenen alligevel da det ikk er ældre jo.

vi skal være sammen med begge føres piger på 2½ måned og 2½ år.

Anmeld

27. december 2011

norenberg

Ja min holdning er at når man får børn holder man det sammen med dem indtil de selv er så gamle at de selv fester med venner, .....

Anmeld

27. december 2011

Gaia

Anonym skriver:

Næ hvorfor skulle det være det??? Han får det helt sikkert sjovere med bedsteforældrene fremfor alt det nytårstamtam. Desuden skal han jo også i seng før det hele rigtig starter, så jo ikke sådan at han går glip af mere end han så at sige plejer. Nytår er jo ik for så små børn. Her ville der ingen betænkligheder være og tilbyder et hold bedsteforældre en nytårsaften at passe vores datter så ja tak. Lidt alene tid som forældre må man også have..og min datter vil i hvert fald nyde at være samme med sine bedsteforældre. Så lad dog jeres søn blive passet og nyd nytårsaften hcor i er ansvarsfri og kan sove længe dagen efter det skal der sku også være plads til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.