Er du sammen med dit barn nytårs aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.638 visninger
43 svar
0 synes godt om
27. december 2011

Anonym trådstarter

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

bullerbassen

Ja " selvfølgelig " er vi det .... Kunne ikke forestille mig og starte på det nye år uden ungerne.

Anmeld

27. december 2011

Lise

Så længe dit barn er så lille, og ikke forstår konceptet, så synes jeg sagtens du kan.

Jeg er sammen med mine børn (21 mdr og 4½ år) nytårsaften. Kunne ikke forestille mig ikke at være det. Jeg kan feste alene andre aftener i løbet af året.

Anmeld

27. december 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Min skønne søn er 14 mdr og mig og manden ved ikke om vi kan tillade os at forlade ham hos bedsteforældre nytårs aften og hygge med vores venner? Er det for egoistisk af os?

Selvfølgelig kan i det  Min datter på 14 mrd. kommer til at være sammen med mor og far  

Anmeld

27. december 2011

Ayasmor

Jeg holder nytår med min datter.. Kan ikke se nogen grund til hvorfor jeg skulle få hende passet lige netop den aften. Men om i skal få jeres barn passet, synes jeg nu burde være op til jer selv. Som en anden skriver er barnet jo ikke så gammelt endnu til at forstå nytårskonceptet

Anmeld

27. december 2011

musse1

Anonym skriver:

det skal i gøre, som i selv føler er rigtigt for jer . alser for mig kan et barn lige så godt passes nytårsaften og hygge med bedste forældrene stille og roligt, som de kan i en alm. hverdag. 

så hvis i ikke har det dårligt med det, så få den lille passet og ta ud og hyg jer med jeres venner

her holder vi altid sammen med vores børn 1,3,5 og 7 år  men det er fordi vi godt kan lide og bare hygge med børnene nytårsaften, og så er bedsteforældrene og andre velkommen hvis de har lyst.

men tror sagtens at de to store, kunne feks. tage med farmor eller mormor hjem til nytårsaften en gang, for det er noget de selv ønsker og ja tror også sagtens jeg kunne finde på at sige ja. men nu er det heldigvis ikke aktuelt i år 

Anmeld

27. december 2011

MLT

Ja, selvfølgelig kan I det!

Anmeld

27. december 2011

dorthemus

Ja da klart!!! Sådan en aften vil jeg ikke undvære mit barn

Anmeld

27. december 2011

henh01

jeg er sammen med mine børn i år til nytår. Da min datter var helt lille (1 og 2 år) blev hun passet af mormor og morfar der alligevel ikke ville lave noget og jeg der på 18 og 19 år gerne ville ud og hygge mig med mine venner den ene gang om året

Anmeld

27. december 2011

ModerNatur

Min datter skal helt klart være hos os!! hun er 5 måneder, men uanset hvor gammel hun havde været skulle hun være sammen med os.. Synes ikke hun skal "sendes væk" så vi kan have det sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.