Er du sammen med dit barn nytårs aften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

twinny

Jaaah jeg kunne godt finde på det, hvis drengene var 14 måneder... Senere hen ville jeg gerne holde nytår med dem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

Moar2011

aelvfølgelig kan i det - hvis i har det fint med det

personligt ville jeg ikk selv ku gør det. min søn skal holde nytår sammen med mig - hans far er i afghanistan. 

Anmeld

27. december 2011

Weidemann1

Kan ikke se det skulle være noget problem! 
Et barn på 14 mdr, forstår det  ikke, og sover helt sikker på det tidspunkt alligevel
! Min søn er 10 mdr. vi er dog så heldige at holde sammen med et vennepar der har en datter på samme alder

Anmeld

27. december 2011

maria_wlt

Jeg kan ikke se problemet..

Bare husk at være frisk dagen efter for det er han 

Anmeld

27. december 2011

Miss T

Jeg synes ikke at det er egoistisk. Gør som i føler. Vi har selv

Anmeld

27. december 2011

MIWULA

Sys det er helt fint hvis man bare har lyst til at holde nytår med venner og ikk skal tænke på alle de ting man nu skal når man har en lille en med.

Men vi har selv vores dreng på 9 måneder med og det er mig der vil det fordi det er hans første nytår selvom mormor blev lidt skuffet da hun fik afvide han skulle med for hun havde regnet med at passe ham. haha

Anmeld

27. december 2011

Miss T

Jeg sqåynes ikke at det er egoistisk. Gør som i føler.

Anmeld

27. december 2011

eliasogmor

ja kunne ikke forestille mig andet.... regner med der i hvertfald går en 13-14 år før jeg ikke skal holde nytår med min søn...

Anmeld

27. december 2011

DitteFisk

Nu har jeg en dele-aftale med sønnikes far, så i år bliver det uden ham. Men havde vi ikke haft dele-aftalen, så holdt jeg også nytår med ham hvert år, det hørte ligesom med, da jeg fik barn synes jeg Mine forældre kunne i øvrigt heller ikke have taget ham, nu er de børnefri (ingen af os store unger bor hjemme længere jo) og det skal de også have lov at nyde nytårsaften - så her er det ikke engang en mulighed med pasning  

Men hver familie - sine måder at gøre det på. Der er jo som sådan ikke noget forkert i at få baby passet

Anmeld

27. december 2011

Mille83

Ja det er jeg, men har da haft i tankerne om hun skulle være hos mormor/morfar, men hun kommer med 

Hun er 18 mdr, og jeg ser absolut intet galt i at hun blev passet hvis det endelig var. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.