Din allerførste mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

FrkT skriver:

Hehe okay...

Jeg fik min lige ved årtusindeskiftet, hvor jeg var 13 år (blev 14 i april)... og mine forældre var slet ikke glade for det. Min bedste veninde og jeg fik min far ud at køre en tur i over en time, hvor hun så prøvede at overbevise min far om at jeg bare MÅTTE have en også - af sikkerhedsmæssige årsager og sådan noget.... og turen endte ved en tankstation hvor vi så købte min første mobil med taletidskort, som iøvrigt var magen til den min veninde havde 

Hehe, ejh hvor fedt
haha
Astrid har total styr på min mobil, så i dagplejen er de begyndt at snakke om hvornår den årgang mon får mobiler. Jeg sagde så bare- Det gør hun når hun blir konfirmeret.
Det tror hendes dp dog ikk på.. Men synes godt nok der er nogle som får tidligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

FrkT

Polkaprik skriver:

Mursten siger jeg bare

Bestemt!

Anmeld

26. december 2011

sandorff

FrkT skriver:

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

hihi... det var også den første jeg havde...

Anmeld

26. december 2011

FrkT

sandorff skriver:

hihi... det var også den første jeg havde...

Wow, så er vi da nogle stykker herinde som har haft den alligevel 

Anmeld

26. december 2011

Louise mortil4

Jeg havde sådan en her, men kunne ikke lige finde en uden kamera ved LOL

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2011

SussieThyssen

FrkT skriver:

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

Den var da sød..min den første var samme slags, bare orange-gul

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. december 2011

FrkT

SussieThyssen skriver:

Den var da sød..min den første var samme slags, bare orange-gul

Kærligst
Sussie

Ha ha, hvor sejt! 

Anmeld

26. december 2011

FrkT

Louise mortil4 skriver:

Jeg havde sådan en her, men kunne ikke lige finde en uden kamera ved LOL

Hehe okay... 

Anmeld

26. december 2011

nilletøz

Jeg havde den her, huske ikke hvor gammel jeg var...

Anmeld

26. december 2011

BellaCiinea

FrkT skriver:

Min første mobil var en nokia 3310

Tror jeg var 12 da jeg fik den eller sådan noget.. så det har været i 2002 ca.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.