Din allerførste mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Nettemor

Sakris skriver:

Jeg havde den gode gamle Nokia 3210. Fantastisk telefon! Hehe, den fik jeg da jeg var 15.

det var også min første fantastisk telefon. nok den telefon jeg har ejet som har holdt længst.. til sidst kunne den slet ikke mere..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Clisolka

FrkT skriver:

Endnu en babyalarm 

Haha ja 

Anmeld

26. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

FrkT skriver:

Du kan ikke være så gammel så, hvis du havde en med farve som din første 

21 Fik den i 2004

Jeg er opvokset med, at man ikk kan få sådanne ting før man selv kan betale forbrug. Det er sundt, men svært når alle andre har

Anmeld

26. december 2011

FrkT

MoarHvidovre skriver:

Min første mobil telefon var fra Sagem, Mobilix og det er vel omkring 15 år siden. Jeg kan desværre ikke finde noget billede af den

Jeg har enda haft det samme mobil nr. i alle de år

Wow, det er faktisk lidt imponerende.... jeg har også en mand herhjemme som altid har haft samme mobilnummer.... det er jo både godt og skidt!

Anmeld

26. december 2011

Steph_Laurits

Jeg havde en Bosch mobil

Dog var min dengang sort og ikke orange.

Det er 12 år siden

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. december 2011

FrkT

StephanieJ skriver:

Jeg havde en Bosch mobil

Dog var min dengang sort og ikke orange.

Det er 12 år siden

Ej hvor er den yndig 

Anmeld

26. december 2011

Happiness

FrkT skriver:

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

Min første var nugenlunde magen til din Kan huske man kunne bruge alm. AA batterier i, hvis de andre løb tør Super handy

Anmeld

26. december 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
FrkT skriver:

Wow, det er faktisk lidt imponerende.... jeg har også en mand herhjemme som altid har haft samme mobilnummer.... det er jo både godt og skidt!

Ja, det er faktisk lidt vildt, at man har haft det samme nr. i alle disse år på trods af skift af teleoner

Anmeld

26. december 2011

FrkT

LouiseVous skriver:

21 Fik den i 2004

Jeg er opvokset med, at man ikk kan få sådanne ting før man selv kan betale forbrug. Det er sundt, men svært når alle andre har

Hehe okay...

Jeg fik min lige ved årtusindeskiftet, hvor jeg var 13 år (blev 14 i april)... og mine forældre var slet ikke glade for det. Min bedste veninde og jeg fik min far ud at køre en tur i over en time, hvor hun så prøvede at overbevise min far om at jeg bare MÅTTE have en også - af sikkerhedsmæssige årsager og sådan noget.... og turen endte ved en tankstation hvor vi så købte min første mobil med taletidskort, som iøvrigt var magen til den min veninde havde 

Anmeld

26. december 2011

JeNoVa

FrkT skriver:

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

Sådan så min anden telefon ud. Min første fik jeg som 17-årig for 16 år siden:

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.