Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
FrkT skriver: Ej hvor er den yndig
Ej hvor er den yndig
Heeeeeeeeeeeeelt vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MoarHvidovre skriver: Ja, det er faktisk lidt vildt, at man har haft det samme nr. i alle disse år på trods af skift af teleoner
Ja, det er faktisk lidt vildt, at man har haft det samme nr. i alle disse år på trods af skift af teleoner
Så kan alle eks'er osv. vel i princippet finde frem til dig, hvis de har dit nummer liggende et sted?
Min var sådan en flot Motorola-bandit som denne
Den var fra midt i 90'erne
StephanieJ skriver: Heeeeeeeeeeeeelt vildt
Hi hi
Polkaprik skriver: Min var sådan en flot Motorola-bandit som denne Den var fra midt i 90'erne
Åhh nej dog en lille tyk en
Happiness skriver: Min første var nugenlunde magen til din Kan huske man kunne bruge alm. AA batterier i, hvis de andre løb tør Super handy
Min første var nugenlunde magen til din Kan huske man kunne bruge alm. AA batterier i, hvis de andre løb tør Super handy
Jeps, præcis!
FrkT skriver: Åhh nej dog en lille tyk en
Mursten siger jeg bare
FrkT skriver: Så kan alle eks'er osv. vel i princippet finde frem til dig, hvis de har dit nummer liggende et sted?
I princippet ja, men det gør de ikke - har aldrig været ude for det
JeNoVa skriver: Sådan så min anden telefon ud. Min første fik jeg som 17-årig for 16 år siden:
Sådan så min anden telefon ud. Min første fik jeg som 17-årig for 16 år siden:
Armen altså.... GODT der er sket noget siden da!
MoarHvidovre skriver: I princippet ja, men det gør de ikke - har aldrig været ude for det
Nej det tror jeg da heller ikke folk gider... men det er faktisk en lidt skæg og skræmmende tanke på én gang....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128