Din allerførste mobil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20.056 visninger
70 svar
0 synes godt om
26. december 2011

FrkT

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

AnnaK89

Min første var denne Nokia 3410

Tror det er omkring 10 år siden

Anmeld

26. december 2011

K&S

FrkT skriver:

Efter jeg lige oprettede debatten om hvilke mobiler folk har nu, så kom jeg til at tænke over hvor meget der er sket på det område siden jeg fik min første mobil tilbage omkring årtusindeskiftet da jeg var 13 år.... Det var den grimmeste Alcatel One Touch Easy... ja se selv billedet nedenunder af en tilsvarende jeg fandt billede af på nettet...

Må jeg ikke se jeres allerførste mobiler også? Jeg kan da umuligt være den eneste som har haft en der lignede en legetøjswalkie-talkie mere end noget andet 

Jeg husker det som var det i går

Min første mobil var en Phillips Diga  super smart og handy...!

Anmeld

26. december 2011

Isabella_mor

min første mobil var sådan en som denneher...

Anmeld

26. december 2011

Frk Mig

FrkT skriver:

jeg havde en magen til som min første mobil .. 

Anmeld

26. december 2011

FrkT

AnnaKJ skriver:

Min første var denne Nokia 3410

Tror det er omkring 10 år siden

Dem kan jeg godt huske.... men de var senere end den jeg havde, for jeg havde nemlig som nummer 2 mobil forgængeren til den du har sat ind der  Gud, er jeg SÅ gammel 

Anmeld

26. december 2011

FrkT

Frk Mig skriver:

jeg havde en magen til som min første mobil .. 

Nej hvor skægt.... 

Anmeld

26. december 2011

FrkT

K&S skriver:

Jeg husker det som var det i går

Min første mobil var en Phillips Diga  super smart og handy...!

Hi hi, det ligner næsten et sæt baby-alarmer af de der lidt smarte typer 

Anmeld

26. december 2011

FrkT

isabellamor skriver:

min første mobil var sådan en som denneher...

En Ericsson før de blev Sony Ericsson.... ja det er godt nok også ved at være længe siden! Tror min kusine havde en tilsvarende faktisk!

Anmeld

26. december 2011

Sakris

Jeg havde den gode gamle Nokia 3210. Fantastisk telefon! Hehe, den fik jeg da jeg var 15.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.