2skønnebørn skriver:
Jeg havde nu bare puttet lillemanden i hans barnevogn, og så taget toget hjem senere sammen med min kæreste. Om han er frik eller ej til at tage på job i morgen, det må være hans problem.
Hvis han ikke ser sin familien ret tit, syntes jeg ikke det er helt fair at lave aftale om på forhånd hvad tid i tager hjem. Han burde ikke have lovet dig at i tog hjem tidligt.
Hvis ikke i kan putte jeres dreng i barnevognen og måsek stille ham i et rum hvor der er ro - så havde jeg nok ladet min kæreste være sammen med sin familie, og så selv taget hjem. Så er det jo bare omvendt en anden gang, hvor det er dig der får lov at være "ude".
I vores forhold giver min mand og jeg hinanden frirum, hvorfor skal alt være planlagt ? Det er jo ikke til at vide hvordan sådan en komsammen udvikler sig. Selvfølgelig skal der tages hensyn til jeres barn, men at skulle puttes i barnevognskassen og stå i et andet rum er også ok.

Lige præcis. Det gjorde jeg altid selv med Laura, da hun var mindre og igår var vi til julefrokost med familien. Der gik vi hjem og hun sov i sin barnevogn, selvom hun nu er 2 år og 2 mdr.
Anmeld