Anonym skriver:
God aften 
Syns det er svært og finde ud af hvem der er unfair her ...
I dag skulle mig og min kæreste og vores søn på 1 år , til julefrokost hos noget af hans familie .. Vi laver en aftale om at vi tager toget hjem kl. lidt over 7 , for han blir puttet tidlig , ellers er han helt umulig ..
Vi aftaler det fordi han netop er god til at komme og lave det hele om i sidste øjeblik , og fordi jeg gerne ville ha en hyggelig aften med ham når vi var kommet hjem ...
Kl. halv 7 kommer han og spørg mig om han ikke godt må bli 2 timer mere , og jeg siger nej , for det har vi aftalt .. Regnede faktisk med ham i dag ... Han blir ved og ved og jeg blir små sur og ked af det , fordi det sker gang på gang , og jeg ved snart ikke hvor jeg har ham længere .. Det skal lige siges han ikke ser sin familie samlet særlig tit , da de er spredt udover hele landet , men det syns jeg ikke gør noget forskel .. Til sidst blir jeg så sur og irriteret på ham at jeg siger vi ikke er hjemme når han kommer hjem , og jeg går i bitterhed ...
Ringer så til ham da jeg er kommet hjem og spørger hvornår han tager toget , og han siger han tager det kl. 21.10 som han havde sagt han ville .. Fint nok ..
Han dukker ikke op som han ville ha gjort hvis han havde taget det tog , og jeg blir bekymret og ringer til ham .. Han tager den ikke .. Jeg ringer 7 gange , hvor han så til sidst tager den .. Han siger han ikke nåede toget , hvor han så blir sur på mig over alt muligt .. (Han er nu blevet fuld , og han skal på arbejde halv 5 i morgen tidlig , det var grunden til han ikke skulle drikke)
Han siger så han tager toget 22.10 , men nu aner jeg ik om jeg skal forvente han kommer hjem ..
Jeg sagde i øvrigt også til ham , at han i det mindste godt lige kunne have ringet og sagt det , men :: De hørte jo musik på hans mobil ............. MIG I RØVEN !
Er fandme sur og ked af det , men syns bare ikke det er grundlag for at vi ikke skal være sammen mere .. Årh , han gør det bare gang på gang , og HVER gang forklarer jeg ham det .
Arh !
En aftale er en aftale længere er den ikke. Kan man ikkeOverholde det har det i sidste ende en konsekvens- sådan er det her!! Men prøv næste gang at få ham til at komme med et foreslag til hvordan han finder det optimalt for jer. Og er det rigtig grumt og hver eneste gang så gørDet samme lav en aftale med ham som du helst bevidst brænder af og somDu ved betyder noget for ham - er møg kællings agtigt men nogle mænd fatter bedst tingene ved selv at opleve det