Ville i finde jer i dette ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Anonym trådstarter

dorthemus skriver:

Har faktisk selv været i forhold hvor jeg endte med at være "moren" og det er ikke fedt for nogen...tro mig Forstår skam godt det irriterende i at man føler man ikke kan regne med noget...men så regn med det og bliv positivt overrasket Tror vi kvinder har et stort behov for kontrol. Men ofte har vi bygget nogle forventninger op inde i os selv...vi glemmer bare at forventningsafstemme med vores omgivelser/partnere og så blir vi skuffede. Håber snart han er hjemme igen og freden er genoprettet. Go aften

Det kan godt være .. Blir bare så mega træt af det altid sker .. Vil gerne ha en kæreste jeg kan stole på og være sikker på overholder aftaler .. Det gør jeg altid , og haaader når folk ikke overholde aftaler .. Kan slet ik ha det ..

Tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Anonym trådstarter

2skønnebørn skriver:

Jeg havde nu bare puttet lillemanden i hans barnevogn, og så taget toget hjem senere sammen med min kæreste. Om han er frik eller ej til at tage på job i morgen, det må være hans problem.

Hvis han ikke ser sin familien ret tit, syntes jeg ikke det er helt fair at lave aftale om på forhånd hvad tid i tager hjem. Han burde ikke have lovet dig at i tog hjem tidligt.

Hvis ikke i kan putte jeres dreng i barnevognen og måsek stille ham i et rum hvor der er ro - så havde jeg nok ladet min kæreste være sammen med sin familie, og så selv taget hjem. Så er det jo bare omvendt en anden gang, hvor det er dig der får lov at være "ude".

I vores forhold giver min mand og jeg hinanden frirum, hvorfor skal alt være planlagt ? Det er jo ikke til at vide hvordan sådan en komsammen udvikler sig. Selvfølgelig skal der tages hensyn til jeres barn, men at skulle puttes i barnevognskassen og stå i et andet rum er også ok.

Han ville ikke sove i barnevognen og var meget sur .. Desværre .. Ellers var det også det vi havde gjort ..

Det var heller ikke mig .. Det var faktisk slet ikke meningen jeg skulle med , men så sagde han at han gerne ville have mig med , og jeg sagde at jeg viste det blev for sent og hader at tage hjem alene (mørket) ..

Han sagde så at vi tog toget der kl. 19 og så sagde jeg , at det var okay hvis vi lavede en aftale om det .. 

Det er desværre sjældent mig der får lov at være ude .. Desværre . 

Anmeld

25. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

God aften

Syns det er svært og finde ud af hvem der er unfair her ...
I dag skulle mig og min kæreste og vores søn på 1 år , til julefrokost hos noget af hans familie .. Vi laver en aftale om at vi tager toget hjem kl. lidt over 7 , for han blir puttet tidlig , ellers er han helt umulig ..

Vi aftaler det fordi han netop er god til at komme og lave det hele om i sidste øjeblik , og fordi jeg gerne ville ha en hyggelig aften med ham når vi var kommet hjem ...

Kl. halv 7 kommer han og spørg mig om han ikke godt må bli 2 timer mere , og jeg siger nej , for det har vi aftalt .. Regnede faktisk med ham i dag ... Han blir ved og ved og jeg blir små sur og ked af det , fordi det sker gang på gang , og jeg ved snart ikke hvor jeg har ham længere .. Det skal lige siges han ikke ser sin familie samlet særlig tit , da de er spredt udover hele landet , men det syns jeg ikke gør noget forskel .. Til sidst blir jeg så sur og irriteret på ham at jeg siger vi ikke er hjemme når han kommer hjem , og jeg går i bitterhed ...
Ringer så til ham da jeg er kommet hjem og spørger hvornår han tager toget , og han siger han tager det kl. 21.10 som han havde sagt han ville .. Fint nok ..

Han dukker ikke op som han ville ha gjort hvis han havde taget det tog , og jeg blir bekymret og ringer til ham .. Han tager den ikke .. Jeg ringer 7 gange , hvor han så til sidst tager den .. Han siger han ikke nåede toget , hvor han så blir sur på mig over alt muligt .. (Han er nu blevet fuld , og han skal på arbejde halv 5 i morgen tidlig , det var grunden til han ikke skulle drikke)

Han siger så han tager toget 22.10 , men nu aner jeg ik om jeg skal forvente han kommer hjem ..

Jeg sagde i øvrigt også til ham , at han i det mindste godt lige kunne have ringet og sagt det , men :: De hørte jo musik på hans mobil ............. MIG I RØVEN !

Er fandme sur og ked af det , men syns bare ikke det er grundlag for at vi ikke skal være sammen mere .. Årh , han gør det bare gang på gang , og HVER gang forklarer jeg ham det .  Arh !  

En aftale er en aftale længere er den ikke. Kan man ikkeOverholde det har det i sidste ende en konsekvens- sådan er det her!! Men prøv næste gang at få ham til at komme med et foreslag til hvordan han finder det optimalt for jer. Og er det rigtig grumt og hver eneste gang så gørDet samme lav en aftale med ham som du helst bevidst brænder af og somDu ved betyder noget for ham - er møg kællings agtigt men nogle mænd fatter bedst tingene ved selv at opleve det

Anmeld

25. december 2011

Rockertand

dorthemus skriver:

Nu får jeg nok på puklen, men vover pelsen Synes mest af alt at du lyder som hans mor. Han ser ikke sin familie ret ofte, hvorfor er det så ikke i orden at blive længere? Og drikker han sig fuld aftenen inden han skal på arbejde...herre Gud altså det må da være hans egen hovedpine. Når jeg læser dit indlæg får jeg indtrykket af en skæv "magtbalance" i jeres forhold.

Fuldstændig enig, det var også min tanke, da jeg læste trådstarters indlæg.

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Höör skriver:

En aftale er en aftale længere er den ikke. Kan man ikkeOverholde det har det i sidste ende en konsekvens- sådan er det her!! Men prøv næste gang at få ham til at komme med et foreslag til hvordan han finder det optimalt for jer. Og er det rigtig grumt og hver eneste gang så gørDet samme lav en aftale med ham som du helst bevidst brænder af og somDu ved betyder noget for ham - er møg kællings agtigt men nogle mænd fatter bedst tingene ved selv at opleve det

Tak for svar . Endelig en der forstår mig ..

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Fuldstændig enig, det var også min tanke, da jeg læste trådstarters indlæg.

Så se de andre svar

Anmeld

25. december 2011

Rockertand

Anonym skriver:

Så se de andre svar

De er skam læst, og det ændrer ikke ret meget ved min primære opfattelse. 

Anmeld

25. december 2011

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

De er skam læst, og det ændrer ikke ret meget ved min primære opfattelse. 

Okay . Kunne godt være du kun havde læst det første

Anmeld

25. december 2011

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Tak for svar . Endelig en der forstår mig ..

Tror det kommer an på hvordan man selv overholder aftaler om man forstår dig jeg gider ikke at man ikke kan regne med folk - hvis jeg siger min søn skal have hue på og personalet siger ok så regner jeg jo også med det eller hvis jeg siger 5 cm til min frisør skal hun ikke tage 7 eller 17 men som sagt bedste råd lad ham selv smag sin medicin sådan er det altså nemmest for en del mænd at forstå det jeg gjorde det med min kæreste - det med at slå brættet op det var unødvendigt hvortil jeg sagde nej for nogle gange drypper mænd altså ej men det kunne ikke genere nogen mente han fint tænkte jeg og dryppede på brættet næste gang da han så skulle derud kommenterede han det sjovt nok og nu løfter han det altid

Anmeld

25. december 2011

kirsti

Jeg synes faktisk du er i din fulde ret til at være sur! Det kan diskuteres om det er fair han bliver eller ej men i bund og grund er det jo ikke essensen i det. Essensen er vel at i har en aftale og han vælger at bryde den! Hvis det var noget der skete en sjælden gang imellem havde jeg nok tænkt pyt men som jeg læser dit indlæg er det ret tit! En aftale er sgu en aftale, han ville nok ik synes det var fantastisk hvis det var omvendt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.