Sker der noget ved ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

_-Kathrine-_

Citerede den forkerte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

_-Kathrine-_

k skriver:

nej det var nu det min læge sagde til mig og har også læst det mange steder på nettet ..

Fra medicin.dk

Graviditet
Bør ikke anvendes, utilstrækkelige data.
Kombinationspræparater bør generelt undgås i graviditeten. Der er for analgetiske doser data for mange tusinde 1. trimester-eksponerede. De fleste kontrollerede prospektive studier har ikke kunnet påvise en teratogen effekt. For NSAID, inkl. ASA, er der påvist en let øget risiko for spontan abort ved anvendelse i 1. trimester. Acetylsalicylsyre er i lighed med andre NSAID kontraindiceret i 3. trimester.
Codeinmængden er minimal, og påvirkning af fosteret er usandsynlig. Data for magnesiumoxid er begrænset. 

Anmeld

25. december 2011

FrkZier

25. december 2011

FrkZier

_-Kathrine-_ skriver:

Fra medicin.dk

Graviditet
Bør ikke anvendes, utilstrækkelige data.
Kombinationspræparater bør generelt undgås i graviditeten. Der er for analgetiske doser data for mange tusinde 1. trimester-eksponerede. De fleste kontrollerede prospektive studier har ikke kunnet påvise en teratogen effekt. For NSAID, inkl. ASA, er der påvist en let øget risiko for spontan abort ved anvendelse i 1. trimester. Acetylsalicylsyre er i lighed med andre NSAID kontraindiceret i 3. trimester.
Codeinmængden er minimal, og påvirkning af fosteret er usandsynlig. Data for magnesiumoxid er begrænset. 

??

Anmeld

25. december 2011

SpunkenJo

Peanut skriver:

Ikke for at gøre nogle nervøse, men er det ikke noget med at selvom panodil, pinex og pamol er det "bedste" under en graviditet, har der været noget i nyhederne for ½ års tid siden, om at de kunne skade drengebørns kønsorganer?

Den samme Info er jeg bekendt med....

Jeg ville holde mig fra at indtage medikamenter....

Anmeld

25. december 2011

_-Kathrine-_

k skriver:

??

Kodimagnyl anbefales IKKE til gravide!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.