Sker der noget ved ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Emily2012<3

Tilmeldt skriver:

Det er ik nogen fordel at forsøge at stoppe feberen!! Det er jo kun gode tegn på at kroppen er igang med af 'brænde' virus af!

Nej self rigtig nok.. Men jeg føler jo snart jeg skal dø hvis der ikke sker et eller andet..

Fryser eller sveder ikke.. Sidder bare i en top.. Så ved ikke engang om jeg har feber nu.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

morethanperfect

Ja , det må du godt ..

Det har jeg i hvert fald gjort og Oscar fejler ingenting ...

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

morethanperfect skriver:

Ja , det må du godt ..

Det har jeg i hvert fald gjort og Oscar fejler ingenting ...

Tak søde.. 

Tager inden jeg hopper i seng..

YNK.. 

Anmeld

25. december 2011

Nej self rigtig nok.. Men jeg føler jo snart jeg skal dø hvis der ikke sker et eller andet..

Fryser eller sveder ikke.. Sidder bare i en top.. Så ved ikke engang om jeg har feber nu.. 

Frem med termometeret!!

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

Tilmeldt skriver:

Frem med thermometeret!!

Øhm.. Sådan et ejer jeg faktisk ikke.. 

Anmeld

25. december 2011

Emily-2012 skriver:

Øhm.. Sådan et ejer jeg faktisk ikke.. 

Hi hi.. Det må du hellere invisterer i, for det får du nok brug for fremad rettet, med baby!!

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

Tilmeldt skriver:

Hi hi.. Det må du hellere invisterer i, for det får du nok brug for fremad rettet, med baby!!

Det er skrevet på baby listen..

Vi har også snakket om det inden pga kærestens børn.. Men vi har åbenbart bare ikke haft brug for det.. 

Ikke før nu..

Anmeld

25. december 2011

Valle81

Peanut skriver:

eIkke for at gøre nogle nervøse, men er det ikke noget med at selvom panodil, pinex og pamol er det "bedste" under en graviditet, har der været noget i nyhederne for ½ års tid siden, om at de kunne skade drengebørns kønsorganer?

Det er sandt, men kun i forbindelse med ekstremt overdrevet forbrug over en længere periode og i første trimester

Anmeld

25. december 2011

FrkZier

Rockertand skriver:

Hmm, du har vist misforstået informationen - Kodimagnyler skal man passe på med at tage, når man er gravid, hvorimod Panodil/Pinex kan tages i normal dosis.

nej det var nu det min læge sagde til mig og har også læst det mange steder på nettet ..

Anmeld

25. december 2011

Rockertand

k skriver:

nej det var nu det min læge sagde til mig og har også læst det mange steder på nettet ..

Hvor? 

Du kan med fordel google "Kodimagnyl graviditet", så får du svaret lige dér....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.