Sker der noget ved ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Emily2012<3

Gaia skriver:

Ta 2 pinex eller pamol ( en virker ikke nok). Du må tage hver 6. Time og nej dit barn tager ikke skade. 

Super.. Mange tak for svar..

Nøjes bare med en enkelt da den lige tager toppen.. Og har kun 2 tilbage, så må hellere lige gemme en til hvis jeg får brug for en i nat..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. december 2011

Emily2012<3

Gaia skriver:

Hvornår tog du en pille? 

Jeg tror kl var omkring 12 eller sådan noget sidst jeg tog en pille..

Anmeld

25. december 2011

Gaia

Emily-2012 skriver:

Super.. Mange tak for svar..

Nøjes bare med en enkelt da den lige tager toppen.. Og har kun 2 tilbage, så må hellere lige gemme en til hvis jeg får brug for en i nat..

Du skal altså tage to ellers er det spild. Har snakke med min far der er læge om det en milliard gange, hvor jeg også bare har villet tage en. Men det er altså forkert medicinering. Så ta to og undgå at skulle tage flere. . 

Anmeld

25. december 2011

Gaia

Emily-2012 skriver:

Jeg tror kl var omkring 12 eller sådan noget sidst jeg tog en pille..

Du kan roligt tage to her inden du går i seng. Skriv tidspubktet ned, så du imorgen ved hvornår du kan tage igen hvis det er nødvendigt. 

Anmeld

25. december 2011

Gaia

Du får højest sandsynligt heller ikke brug for en i nat hvis du tager to inden du går i seng  Og du vil sove bedre fordi kroppen bliver smertefri. Dvs. Evt spændinger pga smerte forhindres og man er tættere på at blive frisk, fordi disse ikke kommer. Hvis du forstår hvad jeg mener 

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

Gaia skriver:

Du skal altså tage to ellers er det spild. Har snakke med min far der er læge om det en milliard gange, hvor jeg også bare har villet tage en. Men det er altså forkert medicinering. Så ta to og undgå at skulle tage flere. . 

Okay.. Mange tak for hjælpen..

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

Gaia skriver:

Du får højest sandsynligt heller ikke brug for en i nat hvis du tager to inden du går i seng  Og du vil sove bedre fordi kroppen bliver smertefri. Dvs. Evt spændinger pga smerte forhindres og man er tættere på at blive frisk, fordi disse ikke kommer. Hvis du forstår hvad jeg mener 

Forstår hvad du mener.. Og tak for hjælpen..

Anmeld

25. december 2011

Gaia

Så lidt. Håber du får en rolig nat  Og god bedring. Jeg må vist også ud og have to...har en dum hovedpine æv 

Anmeld

25. december 2011

Emily2012<3

Gaia skriver:

Så lidt. Håber du får en rolig nat  Og god bedring. Jeg må vist også ud og have to...har en dum hovedpine æv 

Mange tak for det.. Og håber også  din pine forsvinder.. 

Men er fantastisk glad for at det ikke var igår jeg var syg..

Anmeld

25. december 2011

Emily-2012 skriver:

Sker der noget ved at man tager en pinex eller 2 i løbet af en dag pga sygdom og man gerne lige vil sænke feberen lidt samt få kål på hovedpinen?

Det er ik nogen fordel at forsøge at stoppe feberen!! Det er jo kun gode tegn på at kroppen er igang med af 'brænde' virus af!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.