Forstår ikk de mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

DitteFisk

Da jeg læste dit indlæg kunne jeg ikke lade være med at tænke, tag den lidt med ro helt stille og roligt. Jeg synes ikke du bør tale med ham om noget seriøst endnu, som nogen af de andre siger, for hvorfor? I har kun været sammen ganske få gange. Det går måske alt for hurtigt.. nogen gange skal man bare nyde sin forelskelse, skrive søde og frække beskeder og ikke tolke spor i det han siger til dig, for det lyder som om du vender og drejer de ting han siger og gør. Der er ingen der siger at i er nødt til at skynde jer ind i et forhold hvor det kun er jer der ses og jer der er sammen hele tiden, hvorfor ikke bare lade sig flyde med og se hvad der sker

Bare en tanke. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Da jeg læste dit indlæg kunne jeg ikke lade være med at tænke, tag den lidt med ro helt stille og roligt. Jeg synes ikke du bør tale med ham om noget seriøst endnu, som nogen af de andre siger, for hvorfor? I har kun været sammen ganske få gange. Det går måske alt for hurtigt.. nogen gange skal man bare nyde sin forelskelse, skrive søde og frække beskeder og ikke tolke spor i det han siger til dig, for det lyder som om du vender og drejer de ting han siger og gør. Der er ingen der siger at i er nødt til at skynde jer ind i et forhold hvor det kun er jer der ses og jer der er sammen hele tiden, hvorfor ikke bare lade sig flyde med og se hvad der sker

Bare en tanke. 

Jeg ville ønske jeg kunne sådan, men det kan jeg ikke
Føler så meget brug for tryghed og en viden om at jeg også duer til noget:s desværre..

Anmeld

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Det mega svært, nogen gange frygter jeg lidt det var derfor jeg valgte min pige, men nej det var jo ikk derfor..
Men det irreterre mig, det at jeg ikk har en fam selv. Føler altid jeg kun er til en belastning overfor alle- selvom jeg jo inderst inde godt ved jeg da ikk er det. Men alligevel.. Øv
Og havde drømt om at jeg ville nå at finde en 'far' til min datter inden hun blev for gammel, men det har jeg ikke. Dog kan manden stadig nå at komme, og muligvis naturligt komme til at hedde far..Men nu får vi se. Er bare så skuffet over de mænd

ta det stille og roligt og nyd din tid med din datter ellers giver du sku dig selv stress

der skal nok dukke en op og være far for din datter.

Hvor gammel er du ?

Anmeld

26. december 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

Jeg ville ønske jeg kunne sådan, men det kan jeg ikke
Føler så meget brug for tryghed og en viden om at jeg også duer til noget:s desværre..

Okay, jamen så må du nok forsøge at tiltrække en mand der har det ligesom dig.. det ville være sært, hvis ikke der findes et perfect match somewhere.

Kender godt det med trygheden. Jeg gik selv lige fra det ene forhold til det andet for længe siden, har ikke været single i over 8 år.. men da jeg gik fra min sidste (for 2½ år siden) besluttede jeg mig for bare at tage den med ro og se hvor jeg endte. Jeg skulle sgu nyde single livet lidt! Meen det varede ikke længe.. så dukkede mr. perfect op. 

Op på hesten, du skal fortælle dig selv at du er en stærk selvstændig kvinde!  

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

ta det stille og roligt og nyd din tid med din datter ellers giver du sku dig selv stress

der skal nok dukke en op og være far for din datter.

Hvor gammel er du ?

Jeg er kun 21, men føler mig som en gaml på 30 og er total udkørt af tanken om at min datter først er 8 når næste barn måske kommer.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Okay, jamen så må du nok forsøge at tiltrække en mand der har det ligesom dig.. det ville være sært, hvis ikke der findes et perfect match somewhere.

Kender godt det med trygheden. Jeg gik selv lige fra det ene forhold til det andet for længe siden, har ikke været single i over 8 år.. men da jeg gik fra min sidste (for 2½ år siden) besluttede jeg mig for bare at tage den med ro og se hvor jeg endte. Jeg skulle sgu nyde single livet lidt! Meen det varede ikke længe.. så dukkede mr. perfect op. 

Op på hesten, du skal fortælle dig selv at du er en stærk selvstændig kvinde!  

Er nogengange i tvivl om det faktisk er det jeg får vist for meget:s
Jeg mangler jo ikk en mand i det daglige, men blot til familie hygge, ferier og om aftenen især til senge tid. (uden at tænke frækt)

Anmeld

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Jeg er kun 21, men føler mig som en gaml på 30 og er total udkørt af tanken om at min datter først er 8 når næste barn måske kommer.

Så har du masser af tid  Rolig nu og nyd det .. altså der er 8 år mellem mig og min søster og vi elsker den alders forskel .
Og min kæreste fik hans lillebror i 17 års fødselsdagsgave  så alt er muligt.

Anmeld

26. december 2011

DitteFisk

Anonym skriver:

Er nogengange i tvivl om det faktisk er det jeg får vist for meget:s
Jeg mangler jo ikk en mand i det daglige, men blot til familie hygge, ferier og om aftenen især til senge tid. (uden at tænke frækt)

Netop Så når der træder én ind i dit liv - f.eks. ham der lige gjorde, så bruger du sikkert en masse tid på at skrive med ham og tolke i hans signaler og veente på at i ses igen - det kender jeg sgu men næh, vis dig som den selvstændige kvinde, som ikke bare springer i favnen på ham - du skal vindes. Ikke på den kostbare måde, men på en måde så du ikke virker desperat (det lyder ondt, det er slet ikke sådan ment, men mænd kan godt komme til at tolke én som desperat). Naturligvis må du vise at du er vild efter ham, men find en balancegang, så du ikke kaster dig selv i armene på ham på én gang

Håber han dukker op snart

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

Så har du masser af tid  Rolig nu og nyd det .. altså der er 8 år mellem mig og min søster og vi elsker den alders forskel .
Og min kæreste fik hans lillebror i 17 års fødselsdagsgave  så alt er muligt.

Smiler, ja ved det godt Jeg elsker bare de 3 års aldersforskel der er på mine søskende og mig..
Så alt andet er umuligt at tænke:s

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Gigl skriver:

Netop Så når der træder én ind i dit liv - f.eks. ham der lige gjorde, så bruger du sikkert en masse tid på at skrive med ham og tolke i hans signaler og veente på at i ses igen - det kender jeg sgu men næh, vis dig som den selvstændige kvinde, som ikke bare springer i favnen på ham - du skal vindes. Ikke på den kostbare måde, men på en måde så du ikke virker desperat (det lyder ondt, det er slet ikke sådan ment, men mænd kan godt komme til at tolke én som desperat). Naturligvis må du vise at du er vild efter ham, men find en balancegang, så du ikke kaster dig selv i armene på ham på én gang

Håber han dukker op snart

Må til at få styr på det hele..
Jeg skal vendes til at jeg skal vindes ikk omvendt. Og kaster mig i favnen? -Du har så meget ret!

Håber da. Håber 2012 er mit år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.