Forstår ikk de mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.264 visninger
41 svar
0 synes godt om
23. december 2011

Anonym trådstarter

Jeg forstår mig sq altså ikk på de mænd, arrr det irreterre mig grænseløst!

Mig og en fra aktiveringen var sammen(kyssede) en aften/hele natten- efter en bytur, så skrev vi sammen dagen efter hvor vi blev enige om at holde den på venneplan.
Lidt under en uge efter, kunne vi alligevel ikk lade fingrene være for os selv, så vi var sammen. Derefter måtte han erkende at der var noget der føltes forkert, men hvad kunne han ikke forklare

Vi kørte den derfor videre som venner og har holdt det sådan siden.
Og vi er ikke i aktivering mere, så ser ikk hinanden med blot skriver sammen-tit.

Han vil så komme herud en aften, og da han kommer herud sier mit barn noget hvor til han siger: arr det er en dårlig start.
(jeg har vidst forelsket mig i ham, så jeg står jo bare og tænker- HVILKEN START??)

Sådan var hele aftenen og natten igennem, hele tiden fik jeg i hvert fald tolket den som noget positivt og en start på noget. Men nu ved jeg pludselig ikke hvad det hele er for noget.

Efter hans påstand har han aldrig bare ku sidde og nusse, altså rigtig kæreste hygge til en film. Det ku han pludselig denne aften .. Han var ikke genert over at hverken kysse mig udenfor eller konstant indenfor. Og da jeg spurgte om han savnede mig, måtte han erkende at det gør han faktisk.

Han har ikk mere tid i år til at ses, men lovede at komme så snart så muligt i det nye...

Jamen hvad??? Nu jeg skrub forvirret. -For hele dagen idag har jeg ikke hørt fra ham

Jeg har flere gange udtalt mig om at jeg dropper det med mænd, men nu vil jeg endnu en gang give det en chance og så er det pt sådan? jamen..

Skulle bare lige ud med det, hilsen en der er lidt skuffet og meget trist

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2011

B&J

jamen du må snakke med ham enegang for alle vil han noget eller ikke noget...

for du er forelsket og du bliver blodt mere og mere sårret hvergang du tror der er lidt også er der ikke

GOD JUL TIL DIG OG DIN FAMILIE

Anmeld

24. december 2011

Chillien

Ja er ked af at bruge den, men "he's just not that into you..."..

Han lyder som om han kun vil dig når det lige passer... Var han forelsket i dig ville han slå knuder på sig selv for at se dig...

Ud til højre med ham... Det er svært når man er forelsket... Men det bliver sværere jo længere du venter...

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Tak I to søde piger.
Jeg tænkte nok det var som det sædvanlige ud fald.. Desværre. . . .
Utroligt der ikk snart kommer en rigtig mand til mig! Nu var han trods alt single

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Tal med ham om det just in case Måske HAR han vitterligt ikke haft tiden... Du mister i hvert fald intet ved at forsøge

Held og lykke...

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tal med ham om det just in case Måske HAR han vitterligt ikke haft tiden... Du mister i hvert fald intet ved at forsøge

Held og lykke...

Jeg talte med ham mandag aften. Og han startede jo ud med det, med en dårlig start. Derefter at jeg da godt ku ha advaret ham om fam på Fyn:b Og så måtte han jo indrømme han faktisk savnede mig. Og indrømme at han vidst sq ikk at han var til det kæreste hygge. Som han jo ér!
Men han sagde så senere, at han pt bare har behov for at være sig selv, da han, siden han startede med kærester kun har været 2 mdr ledig. Nu er han så begyndt at arbejde med sådan nogle tøser som er rundt og danse forskellige steder på diskoteker. Og han mener derfor at der ikk er nogen der vil have sådan en kæreste da han jo deltager i alle tingene de laver. Og han gav isterningleg som et eksempel.
Og ja, må give ham ret, det er da ikke det fedeste at vide, men igen- hvis han bare holde sig til det, pga det er arbejde kan jeg ikke se nogen grund til ikk at starte et forhold. -Men ja..

Han arbejder fra 6-16 og bor en del væk, så kan da også godt følge ham hvis han er du total færdig når han kommer hjem, ingen tvivl om det.
Men det ka sq ogs være det mig den er gal med.. Må sq slappe lidt a:s

Anmeld

24. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg talte med ham mandag aften. Og han startede jo ud med det, med en dårlig start. Derefter at jeg da godt ku ha advaret ham om fam på Fyn:b Og så måtte han jo indrømme han faktisk savnede mig. Og indrømme at han vidst sq ikk at han var til det kæreste hygge. Som han jo ér!
Men han sagde så senere, at han pt bare har behov for at være sig selv, da han, siden han startede med kærester kun har været 2 mdr ledig. Nu er han så begyndt at arbejde med sådan nogle tøser som er rundt og danse forskellige steder på diskoteker. Og han mener derfor at der ikk er nogen der vil have sådan en kæreste da han jo deltager i alle tingene de laver. Og han gav isterningleg som et eksempel.
Og ja, må give ham ret, det er da ikke det fedeste at vide, men igen- hvis han bare holde sig til det, pga det er arbejde kan jeg ikke se nogen grund til ikk at starte et forhold. -Men ja..

Han arbejder fra 6-16 og bor en del væk, så kan da også godt følge ham hvis han er du total færdig når han kommer hjem, ingen tvivl om det.
Men det ka sq ogs være det mig den er gal med.. Må sq slappe lidt a:s

Tal med ham søde.... God bedring

Anmeld

24. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Tal med ham søde.... God bedring

Tak søde du

Anmeld

24. december 2011

DortheSimonsen

Jeg tænker det er juletid - så måske han rent faktisk har travlt med julen og tilbringe tid med familien!?

Men god jul og pøj pøj :-) 

Anmeld

25. december 2011

Father

Måske han bare var ude efter et slag skrald?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.