Jeg forstår mig sq altså ikk på de mænd, arrr det irreterre mig grænseløst!
Mig og en fra aktiveringen var sammen(kyssede) en aften/hele natten- efter en bytur, så skrev vi sammen dagen efter hvor vi blev enige om at holde den på venneplan.
Lidt under en uge efter, kunne vi alligevel ikk lade fingrene være for os selv, så vi var sammen. Derefter måtte han erkende at der var noget der føltes forkert, men hvad kunne han ikke forklare

Vi kørte den derfor videre som venner og har holdt det sådan siden.
Og vi er ikke i aktivering mere, så ser ikk hinanden med blot skriver sammen-tit.
Han vil så komme herud en aften, og da han kommer herud sier mit barn noget hvor til han siger: arr det er en dårlig start.
(jeg har vidst forelsket mig i ham, så jeg står jo bare og tænker- HVILKEN START??)
Sådan var hele aftenen og natten igennem, hele tiden fik jeg i hvert fald tolket den som noget positivt og en start på noget. Men nu ved jeg pludselig ikke hvad det hele er for noget.
Efter hans påstand har han aldrig bare ku sidde og nusse, altså rigtig kæreste hygge til en film. Det ku han pludselig denne aften .. Han var ikke genert over at hverken kysse mig udenfor eller konstant indenfor. Og da jeg spurgte om han savnede mig, måtte han erkende at det gør han faktisk.
Han har ikk mere tid i år til at ses, men lovede at komme så snart så muligt i det nye...
Jamen hvad??? Nu jeg skrub forvirret. -For hele dagen idag har jeg ikke hørt fra ham
Jeg har flere gange udtalt mig om at jeg dropper det med mænd, men nu vil jeg endnu en gang give det en chance og så er det pt sådan? jamen..
Skulle bare lige ud med det, hilsen en der er lidt skuffet og meget trist