Forstår ikk de mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. december 2011

Anonym trådstarter

Father skriver:

Måske han bare var ude efter et slag skrald?

Det ogs i orden, det har vi gjort før, men så kærester man bare ikke så meget før!
Men nu må vi se hva der sker, når vi kommer i det nye år...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Nitten

Synes ikke du skal tage dig af hvad han vil . hvad vil du selv også tage denfra? min erfaring og den passer sikkert ikke i alle tilfælde men bare min mening er at hvis et "forhold" er så besværlig i starten ender det tit med at være det hele vejen igennem hvis man nu blir rigtige kærester og skal bo sammen osv.

Hvor meget vil du byde dig selv når du også har et barn du skal tage dig af ? Og hvor længe vil du blive såret ? synes virkelig du skal tænke dig godt om og hvis du virkelig vil ham så ta en snak med ham og forklar hvordan du har det og så må han jo sige hvad han vil/lyster til .

men det er min mening, du kan bedst selv mærke hvad du vil og føler for så det er dig selv du skal lytte til.

Men håber da du for styr på det hele snart .. det andet er sku træls.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

Synes ikke du skal tage dig af hvad han vil . hvad vil du selv også tage denfra? min erfaring og den passer sikkert ikke i alle tilfælde men bare min mening er at hvis et "forhold" er så besværlig i starten ender det tit med at være det hele vejen igennem hvis man nu blir rigtige kærester og skal bo sammen osv.

Hvor meget vil du byde dig selv når du også har et barn du skal tage dig af ? Og hvor længe vil du blive såret ? synes virkelig du skal tænke dig godt om og hvis du virkelig vil ham så ta en snak med ham og forklar hvordan du har det og så må han jo sige hvad han vil/lyster til .

men det er min mening, du kan bedst selv mærke hvad du vil og føler for så det er dig selv du skal lytte til.

Men håber da du for styr på det hele snart .. det andet er sku træls.

Tusinde tak for svar..
Jeg tror problemet er at jeg søger så meget tryghed, og så snart en mand viser han vil mig, er jeg solgt
Rigtig træls. Og ham her har jeg bare være 'sammen med' i 4 uger, plus efter aktiveringen, så følte/ føler noget speciel.
Men tror jeg har samme mening som dig. Enden er der et forhold, eller ikk. Den vej midt i mellem føre aldrig noget godt med sig..

ØØØV!!!!

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Okay fedt!

Manden ser en anden, hvorfor er det lige han så ikk bare melder det ærligt ud???

Anmeld

26. december 2011

jydeinden

Anonym skriver:

Okay fedt!

Manden ser en anden, hvorfor er det lige han så ikk bare melder det ærligt ud???

nogen mænd er bare nogle krystere..

Anmeld

26. december 2011

Nitten

godt du i det mindste fik klarhed nu selvom det gør ondt . men håber du er okay selvom det er skide træls. ellers må du jo skrive

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

godt du i det mindste fik klarhed nu selvom det gør ondt . men håber du er okay selvom det er skide træls. ellers må du jo skrive

Vil sige, det er præcis typisk sådan jeg ender hvad ang fyre. ØV
Hvorfor????

Og hva er det første man læser på face i dag- Jo det er da at manden søger et godt spisested i aften Tak

Jeg hader det. Tror sq jeg vil være til kvinder (det ikk for at gøre grin med 'ægte' lesbiske- har fuld respekt)

Hilsen Louise Vous

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Tak søde du

Velbekomme... Ellers må du jo skrive til mig på FB

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Velbekomme... Ellers må du jo skrive til mig på FB

Smiler- dejligt at høre jeg må..

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Smiler- dejligt at høre jeg må..

Nemlig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.