Forstår ikk de mænd!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. december 2011

Anonym trådstarter

Baagøe skriver:

Nemlig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Vil sige, det er præcis typisk sådan jeg ender hvad ang fyre. ØV
Hvorfor????

Og hva er det første man læser på face i dag- Jo det er da at manden søger et godt spisested i aften Tak

Jeg hader det. Tror sq jeg vil være til kvinder (det ikk for at gøre grin med 'ægte' lesbiske- har fuld respekt)

Hilsen Louise Vous

Måske finder du de forkerte typer??

det er virkelig ikke for at lyde ond og du må undskylde hvis du blir ked af det , men han har vel bare tænkt at han kunne få det han ville ud af dig og finde en anden imens. og det er ikke for at være ond! men forstår virkelig ikke mænds tankegang og hvis vi gjorde ville der jo heller ikke være spænding i det når vi finder en sød fyr  der behandler os godt.

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Måske finder du de forkerte typer??

det er virkelig ikke for at lyde ond og du må undskylde hvis du blir ked af det , men han har vel bare tænkt at han kunne få det han ville ud af dig og finde en anden imens. og det er ikke for at være ond! men forstår virkelig ikke mænds tankegang og hvis vi gjorde ville der jo heller ikke være spænding i det når vi finder en sød fyr  der behandler os godt.

Jeg kan jo ikk sige sig imod. Du har jo ret. Og ja, desværre er det de forkerte mænd jeg finder. For en gang skyld var han da single..
Må på market igen og lede. Øv

Griner nu lidt stadig. Ved godt man kan være online over mobil, og det er også det han er. Men han har offentligjort at han er på date (ikk helt på den måde) men stadig online på face, hah. 

Anmeld

26. december 2011

Pige2009

Anonym skriver:

......

Anmeld

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Jeg kan jo ikk sige sig imod. Du har jo ret. Og ja, desværre er det de forkerte mænd jeg finder. For en gang skyld var han da single..
Må på market igen og lede. Øv

Griner nu lidt stadig. Ved godt man kan være online over mobil, og det er også det han er. Men han har offentligjort at han er på date (ikk helt på den måde) men stadig online på face, hah. 

Kan man sige andet end "mænd" ??  

de er sku ikke værd at samle på når de er sådan til at starte med.

Ja ud og led , der er masser af søde fyre over det hele

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

Kan man sige andet end "mænd" ??  

de er sku ikke værd at samle på når de er sådan til at starte med.

Ja ud og led , der er masser af søde fyre over det hele

Jeg truer med at blive til piger, det virker så meget nemmere, enden kan man sammen, eller ogs kam man ikk. :b
Meen kan jo ikk leve uden det der ægte noget i sengen Sååå

Er bare så træt af det lederi, og denne gang ledte jeg sq ikk engang. Øv

Anmeld

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Jeg truer med at blive til piger, det virker så meget nemmere, enden kan man sammen, eller ogs kam man ikk. :b
Meen kan jo ikk leve uden det der ægte noget i sengen Sååå

Er bare så træt af det lederi, og denne gang ledte jeg sq ikk engang. Øv

kender nogle der er lesbisk og tro mig det er heller ikke nemt for dem  det er samme problem uanset om hvilket køn man er til

Men kender det godt  haha.. men tro mig du skal nok finde en sød fyr. havde opgivet at finde en og havde besluttet mig for at bare tage tingene som de kom men så mødte jeg min daværende kæreste og nu sidder vi 5 år efter og er stadig sammen og har det bare godt

Så det kommer

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

kender nogle der er lesbisk og tro mig det er heller ikke nemt for dem  det er samme problem uanset om hvilket køn man er til

Men kender det godt  haha.. men tro mig du skal nok finde en sød fyr. havde opgivet at finde en og havde besluttet mig for at bare tage tingene som de kom men så mødte jeg min daværende kæreste og nu sidder vi 5 år efter og er stadig sammen og har det bare godt

Så det kommer

Smiler, ejh tror faktisk heller ikk det nemt, og det kan hurtig blive bitchfight. :s

Uhh elsker de historier,. Men må nok bare væbne mig med tålmodighed . Øv det kan jeg bare ikke..
Er så meget styret a tid og drømme

Anmeld

26. december 2011

Nitten

Anonym skriver:

Smiler, ejh tror faktisk heller ikk det nemt, og det kan hurtig blive bitchfight. :s

Uhh elsker de historier,. Men må nok bare væbne mig med tålmodighed . Øv det kan jeg bare ikke..
Er så meget styret a tid og drømme

Ja tror jeg også ;I hehe,

ja de er sku søde nogen af dem ... Kender det alt for godt . der er ikke andet for end at prøve og slippe dem lidt og ta en dag af gangen .. ved det er svært men tror du får det nemmere såen
Men ved godt det er vildt svært , man har jo sine drømme og dem skal man holde fast i ..

Anmeld

26. december 2011

Anonym trådstarter

Nitten skriver:

Ja tror jeg også ;I hehe,

ja de er sku søde nogen af dem ... Kender det alt for godt . der er ikke andet for end at prøve og slippe dem lidt og ta en dag af gangen .. ved det er svært men tror du får det nemmere såen
Men ved godt det er vildt svært , man har jo sine drømme og dem skal man holde fast i ..

Det mega svært, nogen gange frygter jeg lidt det var derfor jeg valgte min pige, men nej det var jo ikk derfor..
Men det irreterre mig, det at jeg ikk har en fam selv. Føler altid jeg kun er til en belastning overfor alle- selvom jeg jo inderst inde godt ved jeg da ikk er det. Men alligevel.. Øv
Og havde drømt om at jeg ville nå at finde en 'far' til min datter inden hun blev for gammel, men det har jeg ikke. Dog kan manden stadig nå at komme, og muligvis naturligt komme til at hedde far..Men nu får vi se. Er bare så skuffet over de mænd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.