Hvilken telefon har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Hailiesmom11

Cheyana skriver:

Havde præcis samme problem med min HTC.. Der gik heller ikke 2 mdr før min blev sendt til reperation

Underligt.. udover det var jeg ellers glad for htc

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg har en Samsung Galaxy S 1
-Jeg vil vildt gerne have 2'ern, men den har desværre ikke ligeså holdbar skærm som 1'ern. Og da min oftest får en tur i gulvet vil den ny ikke kunne holde til det.. Øv..

Men jeg elsker min. Den enste grund til jeg vil skifte, er at den har kamera på 8 i stedet for 5, og den er med blitz, hvor min ikk har nogen. Træls, når de kære børn jo altid laver noget sjovt når man mindst venter det- derfor også i mørke

Anmeld

23. december 2011

Clisolka

Jeg har stemt andet, da jeg har en  Sony Ericsson Experia Ray  Jeg har efterhånden prøvet alle mærker foruden Iphone, men det er og bliver SE 

Anmeld

23. december 2011

Malonde1985

Iphone 4S.. har lige solgt min iphone 3gs, og anskaffede mig derefter en 4S  ELSKER min Iphone!!!!!!!!!

Anmeld

25. december 2011

BellaCiinea

Kofoed. skriver:

Ha ha. Jeg købte min for en uge siden, men ellers kunne jeg skrive det samme

Anmeld

25. december 2011

kirsti

babyboy2012 skriver:

Galaxy s2 er helt klart federe end en iphone, og her er min begrundelse ! 

Iphone er en god telefon, ingen tvivl om det, MEN for at den fungerer optimalt og man for det optimale ud af den skal man anskaffe dig andre apple produkter. mac osv. 

En galaxy holder strøm bedre, og har et bedre kamera 

Hvad kamera har den da? Min iPhone har 8 mega pixel

Anmeld

25. december 2011

kirsti

iPhone 4s 64gb her

Anmeld

25. december 2011

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
LunaLykke skriver:

Ja, jeg keder mig. Julia faldt i søvn for en halv time siden, hvilket jeg slet ikke er vant til (hun sover normalt først kl. 23.00) Så nu keder jeg mig lidt Så tænkte at jeg ville se hvilke telefoner I skønne damer render rundt med. Om Iphone stadig er den førende

Har kun valgt de mest populære som svarmuligheder. Men skriv gerne hvis I har en anden end dem der står på. Måske der endda er nogen der stadig sidder med en nokia 3310

Jeg har en LG Optimus 3D - ligesom min mand....

Anmeld

25. december 2011

Bassemor<3

kirsti skriver:

Hvad kamera har den da? Min iPhone har 8 mega pixel

8,0. Men det handler ikke kun om magepixels når man skal vurderer et kamera, det handler også om de andre funktioner et kamera har. og jeg har taget billeder med en iphone mange gange, og galaxy er bare bedre, i forhold til lys, autofokus og kontrast 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.