Hvilken telefon har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. december 2011

Silas&Mille

LunaLykke skriver:

Haha fed overraskelse så

Jep   er også meget spændt på hvad han siger når han pakker den op

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2011

K.Rehder

Jeg har givet mig selv en Iphone 4S i julegave Og jeg absolut ELSKER den!!!!!

Anmeld

23. december 2011

Corn

LunaLykke skriver:

Lige præcis, af samme årsag har jeg heller ikke iphone. Er ikke begejstret for apples produkter, så gider ikke anskaffe mig nogen af dem

sådan har jeg det også med Apple...

Så jeg var i forvejen rigtig glad for min Sony E, så da jeg skulle have smartphone valgte jeg SE Xperia Arc og F*** hvor jeg glad for den. Har haft den i snart 6 måneder og jeg kan ikke leve uden...

Anmeld

23. december 2011

Hailiesmom11

Jeg har også en samsung galaxy sII og jeg eeeellllsker den

Før havde jeg HTC men har simpelthen været så uheldig med dem har haft 4 forskellige de sidste 2½ år og alle har skulle til reperation inden de var et halvt år gamle...

Og synes da Iphone er fed men er heller ikke rigtig til Apples produkter...

Anmeld

23. december 2011

twinny

Jeg har HTC desire... Har haft den i et halvt år nu og jeg ELSKER den.. ville ikke bytte den for noget som helst...

Jeg synes slet slet ikk iphones kunnen og pris hænger sammen..

Anmeld

23. december 2011

meem

Har en Sony Ericsson Xperia HD

Anmeld

23. december 2011

Maja_4000

Hov , jeg stemte sony ericsson arc .. Men har altså xperia x10 mini pro Tror jeg nok  Haha

Anmeld

23. december 2011

Pianisten

Gik fra min HTC Desire til Nokia c3-01 - STOR fejltagelse. Guuud hvor jeg savner en smartphone der fungerer Går derfor og overvejer om jeg skulle invistere i en ny - det er alligevel jul i morgen og har fødselsdag på tirsdag... såe.. tænker lidt.. fra mig til mig

Tror dog ikke helt jeg gider købe en iphone, har læst forskellige steder at de allerede er sakket meget bagud igen med deres 4s, og det synes jeg er synd. Man kan få telefoner der er 10 gange bedre, til 1500 kr. mindre. En kammerat sagde på et tidspunkt "husk på, at du betaler de 1000 kr. for æblet", og det troede jeg egentlig ikke på, på det tidspunkt, men må indrømme at han jo nok et eller andet sted har ret. Overvejer dog stadig 4s da det jo er den mest stabile på markedet, meeeen... 1000 kr er også mange penge sparet

Anmeld

23. december 2011

MLT

Lige nu har jeg en sony ericsson aino .. Jeg går ikke så meget op i min telefon, så så længe den kan skrive og ringe, så klarer jeg mig

Anmeld

23. december 2011

Pianisten

Hailiesmom11 skriver:

Før havde jeg HTC men har simpelthen været så uheldig med dem har haft 4 forskellige de sidste 2½ år og alle har skulle til reperation inden de var et halvt år gamle...

Havde præcis samme problem med min HTC.. Der gik heller ikke 2 mdr før min blev sendt til reperation

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.