Hvilken telefon har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2011

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jeg har en iPhone, og jeg ved ikke, hvordan jeg skulle leve uden den - er totalt afhængig og ville aldrig bytte den for et andet mærke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Zafir

Htc desire HD og Htc sensation som min arb fon. Skøøøøønne.

Anmeld

23. december 2011

lio

Nokia smartphone, hverkan kan eller vil andet end nokia og aldrig en Iphone, hvis det var den eneste smartphone så ville jeg bruge min gamle klapmobil.

Anmeld

23. december 2011

Chris86

Har en LG og den skal ikke skiftes foreløbig.. (model ka jeg ikke huske)

Anmeld

23. december 2011

maria_wlt

Iphone..

Her i huset er vi APPLE FAN'S

Anmeld

23. december 2011

Silas&Mille

Selv har jeg en HTC Desire S.

Kæresten har pt en gammel Samsung F480 Touchwiz 
Men den holder kun til i morgen. Har nemlig 'købt' (som i bestilt hos vores teleselskab og afbetaler over 24 måneder) en Samsung Galaxy Nexus til ham 

Ved han rigtig gerne vil have den telefon, men har sagt til ham hele december at vi ikke har råd lige nu. Han ved bare ikke at afbetalingen først starter når vi har betalt min telefon af i Februar *LOL*   

Anmeld

23. december 2011

Jeg har en Nokia N8. Det stod imellem den og en Iphone, men det blev Nokiaen pga kameraet!!

Anmeld

23. december 2011

lycly

SilasMor skriver:

Selv har jeg en HTC Desire S.

Kæresten har pt en gammel Samsung F480 Touchwiz 
Men den holder kun til i morgen. Har nemlig 'købt' (som i bestilt hos vores teleselskab og afbetaler over 24 måneder) en Samsung Galaxy Nexus til ham 

Ved han rigtig gerne vil have den telefon, men har sagt til ham hele december at vi ikke har råd lige nu. Han ved bare ikke at afbetalingen først starter når vi har betalt min telefon af i Februar *LOL*   

Haha fed overraskelse så

Anmeld

23. december 2011

An&Jo

Jeg har en Iphone 4, og ikke om jeg ville bytte den for noget andet..

jeg eeeeeeeeelsker min Iphone, og er stor apple fan, så da min computer gik død og jeg skulle have en ny, endte jeg os med en MacBook Pro Heldigt forsikringen dækkede det meste..

Det næste apple produkt der kommer ind i vores hjem er helt sikkert en Ipad

Anmeld

23. december 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg har en ganske almindelige Sony Ericsson med taster på! Og jeg eeeeeeeeeeeelsker den

Jeg er så glad for at jeg nåede at få fat i den... Den er nemlig udgået nu!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.