Hvilken telefon har du? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilken telefon har du?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.468 visninger
48 svar
0 synes godt om
22. december 2011

lycly

Ja, jeg keder mig. Julia faldt i søvn for en halv time siden, hvilket jeg slet ikke er vant til (hun sover normalt først kl. 23.00) Så nu keder jeg mig lidt Så tænkte at jeg ville se hvilke telefoner I skønne damer render rundt med. Om Iphone stadig er den førende

Har kun valgt de mest populære som svarmuligheder. Men skriv gerne hvis I har en anden end dem der står på. Måske der endda er nogen der stadig sidder med en nokia 3310

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

BellaCiinea

LunaLykke skriver:

Ja, jeg keder mig. Julia faldt i søvn for en halv time siden, hvilket jeg slet ikke er vant til (hun sover normalt først kl. 23.00) Så nu keder jeg mig lidt Så tænkte at jeg ville se hvilke telefoner I skønne damer render rundt med. Om Iphone stadig er den førende

Har kun valgt de mest populære som svarmuligheder. Men skriv gerne hvis I har en anden end dem der står på. Måske der endda er nogen der stadig sidder med en nokia 3310

Har en Samsung Galaxy S II

Købte den for en måneds tid siden.

Før det havde jeg en Sony Ericsson Xperia x10 mini

Anmeld

22. december 2011

lycly

IsabellaCiinea skriver:

Har en Samsung Galaxy S II

Købte den for en måneds tid siden.

Før det havde jeg en Sony Ericsson Xperia x10 mini

Nåh ja, glemte xperia, den er/var også meget populær

Anmeld

22. december 2011

Bassemor<3

Galaxy s2 er helt klart federe end en iphone, og her er min begrundelse ! 

Iphone er en god telefon, ingen tvivl om det, MEN for at den fungerer optimalt og man for det optimale ud af den skal man anskaffe dig andre apple produkter. mac osv. 

En galaxy holder strøm bedre, og har et bedre kamera 

Anmeld

22. december 2011

lycly

babyboy2012 skriver:

Galaxy s2 er helt klart federe end en iphone, og her er min begrundelse ! 

Iphone er en god telefon, ingen tvivl om det, MEN for at den fungerer optimalt og man for det optimale ud af den skal man anskaffe dig andre apple produkter. mac osv. 

En galaxy holder strøm bedre, og har et bedre kamera 

Lige præcis, af samme årsag har jeg heller ikke iphone. Er ikke begejstret for apples produkter, så gider ikke anskaffe mig nogen af dem

Anmeld

22. december 2011

BellaCiinea

LunaLykke skriver:

Nåh ja, glemte xperia, den er/var også meget populær

Ja den var fin. Men hold da op en forskel at gå fra den og så til Galaxy S II..

Kunne ikk ønske mig en bedre tlf!!

Den slår iPhone til enhver tid! (min kæreste har iPhone, derfor jeg ved/sys det)

Man får virkelig hvad man betaler for... love love love 

Anmeld

22. december 2011

SussieThyssen

LunaLykke skriver:

Jeg har en helt almindelig gammeldaws Nokia klaptelefon..og jeg elsker min fon

Kærligst
Sussie

Anmeld

22. december 2011

Ryberg

Samsung Galaxy S II... Og den er bare LÆKKER !!

Er SÅ glad for den...

Anmeld

22. december 2011

K&S

Jeg har lige købt en Iphone 4s - men jeg havde tidligere en Sony Ericsson Xperia x10 mini

Anmeld

22. december 2011

lisesp83

Iphone 4 - og jeg elsker den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.